خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف گفت: الآن دشمن به دنبال ناامید سازی مردم با طرح غرق مصنوعی می باشد که نمونه آن نامه یکصد نفر از به اصطلاح صاحب نظران در خصوص لزوم مذاکره مستقیم با آمریکای ترامپ است.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۰۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام)؛ حجت الاسلام محسن طالب پور در سخنرانی در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه امام علی(علیه السلام) گفت ؛ استکبار تابستان امسال را تابستان داغ نامیده و برنامه ریزی کرده که دهه فجر انقلاب به فجر سرنگونی انقلاب منجر شود.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: آمریکا   در این 40 سال از ایران شکست خورده است و نمونه آن عراق ، افغانستان و سوریه می باشد که با خرج ده ها و صد ها میلیارد دلاری شکست خوردند.

وی افزود ؛ الآن دشمن به دنبال ناامید سازی مردم با طرح غرق مصنوعی می باشد که نمونه آن نامه یکصد نفر از به اصطلاح صاحب نظران در خصوص لزوم مذاکره مستقیم با آمریکای ترامپ است. برجام تجربه سنگینی برای انقلاب بود اما باعث شد 95 درصد مردم باور کنند که آمریکا قابل اعتماد نیست و باعث یک همبستگی داخلی شده است.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر که چندین بار تذکر دادند که اکنون وقت تلافی جویی ، انتقام گیری و دوقطبی سازی نیست ، گفت ؛ دشمن درصدد است اعتراض به حق و آرام مردم را به جنگ داخلی تبدیل کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: بعضی ها می خواهند مشکلات کشور را به گردن رهبر انقلاب بیندازند و با آدرس غلط مبنی بر اینکه چرا رهبر با دولت برخورد نمی کند؟ چرا مجلس را منحل نمی کند؟ می خواهند بار مسئولیت را به گردن رهبر انقلاب بیندازند که مقام معظم رهبری در سخنرانی 9 دی سال 96 خود فرمودند که مردم به این دولت و مجلس رأی دادند و مسئولیت رهبر هم در حد قانون اساسی است و به ایشان تذکر داده ام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها