خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اجتماع بزرگ مردمی «حافظان حریم خانواده» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در کرمانشاه برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۲۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

فرشته همتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب از موضوعات مهم و از اصول دین اسلام است که استحکام بنیان خانواده و سلامت اخلاقی جامعه را تضمین می کند و در راستای گرامیداشت عفاف و حجاب، سالروز عفاف و حجاب را 21 تیر ماه با توجه به واقعه کشتار مردم در مسجد گوهر شاد در سال 1314 مشخص کرده اند که برنامه ها و اقدامات موثری در این روز هرساله صورت می گیرد که آغاز گر ترویج عفاف و حجاب در طول سال باشد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص)در ادامه افزود: یکی از پلید ترین توطئه های دشمنان اسلام در حال حاضر توطئه کشف حجاب و ترویج بی حیایی است و وظیفه همگی ماست که برای مقابله با این توطئه و در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، استحکام بنیان خانواده اسلامی –ایرانی تلاش کنیم.

 

وی یاد آور شد: ضروریست که اهمیت و اثرات پوشش اسلامی که خداوند آنرا به عنوان یک ضرورت بارها در قرآن بیان نموده است را به بهترین و رسا ترین شکل ممکن به همه خصوصا جوانان ارائه دهیم و آنان را با حجاب اسلامی که تجلی گاه زیبایهای معنوی یک زن و مانع بزرگی برای گمراهی و خودنمایی است آشنا سازیم و هدف حجاب را که رسیدگی زنان مسلمان با فراغت کامل به وظایف و رسالت اساسی آنان را نمایان کنیم.

 

همتی خاطر نشان کرد: پایبندی زنان به حجاب و عفاف آنان رادر رسیدن به موفقیتهای معنوی مصونیت و آرامش حفظ بنیان خانواده و رهایی از فحشا و تزلزل خانواده می گردد زیرا عفاف و حجاب ودیعه و موهبتی الهی است که انقلاب اسلامی آن را برای افزایش عزت  زنان و حضور موثر آنان در خانواده و اجتماع در جهت تحقق جامعه ای فاطمی و در راستای نیل به دولت مهدوی باز گردانده است.

 

وی اظهار داشتـ: بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در راستای ترویج عفاف و حجاب اقدامات متعددی را انجام داده وبرنامه های متنوع و اثر گذاری را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی یاد آور شد:  ور شدشدهاتبرگزاری اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در سراسر استان، راه اندازی ایستگاه پاسخ گویی به شبهات عفاف و حجاب ، مشاوره مذهبی با موضوع عفاف و حجاب در مکانهای پر تردد شهر، برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان، تهیه طومار با عنوان "حجاب ما در پاکیها" تجلیل از نیروهای ارزشی وزنان محجبه در سطح ادارات و تجلیل از ورزشکاران زن با اخلاق و محجبه ، شناسایی و تقدیر ازخانواده های اسوه در هر محله که دارای دختران محجبه و پسران با غیرت هستند از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب می باشد.

وی تصریح کرد: اعزام مبلغین طلبه خواهر به نقاط مختلف استان برای تبیین مسئله عفاف و حجاب و احکام پوشش و همچنین حادثه گوهرشاد، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در مکانهای پر تردد، پخش نماهنگ و تیزر تبلیغاتی عفاف و حجاب تهیه شده توسط بسیج جامعه زنان استان در طول هفته عفاف و حجاب در صدا وسیمای کرمانشاه از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

 

همتی افزود:  معرفی حجاب اسلامی –ایرانی  نیازمند همکاری، هماهنگی، انسجام و هم افزایی فکری و عملی همه دستگاههای اجرایی و نهاد های انقلابی اسلامی است.

ارسال نظرات