مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ازدواج آسان و گرامی داشت ولادت با سعاد ت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) ۸۰۰ سری جهیزیه به مددجویان واجد شرایط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اعطا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۶۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از، روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان،  سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و اکرام ایتام و نیازمندان به نیت امام رضا (ع) توسط ادارات کمیته امداد شهرستان‌های مختلف این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام با همکاری حوزه مسکن و ساختمان این نهاد تمام منازل مددجویی در سطح استان که آماده بهره برداری بوده افتتاح می‌شود، افزود: امسال در دهه کرامت برنامه‌ریزی لازم توسط حوزه فرهنگی این نهاد در زمینه برگزاری اردوی زیارتی دختران مددجو صورت خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نمایشگاه خودکفایی مددجویان همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین در این ایام نسبت به برگزاری جلسه شورای اشتغال استان سیستان و بلوچستان توسط حوزه خودکفایی و اشتغال اقدام لازم صورت می‌گیرد.

عبادی با اشاره به اینکه همچنین در این ایام ۸۰۰ سری جهیزیه به مددجویان واجد شرایط اعطا می‌شود، یادآور شد: توزیع هزار بسته سبدغذیی، برگزاری جشن رضوی، برپایی سفره کریمانه با هدف اطعام مددجویان و استقرار میز خدمت از دیگر اقدامات است.

وی اعلام کرد: تمام ادارات کمیته امداد شهرستان‌های مختلف این استان ضمن بهره‌مندی از حضور مسئولان کشوری و مذهبی حاضر در شهرستان، جشن‌های رضوی و دهه کرامت خود را در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوری از ابتدای تیرماه سال‌جاری شروع شده و به منظور ترویج فرهنگ رضوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان کتاب‌های مرتبط با این حوزه را به صورت مکتوب و الکترونیکی در اختیار جامعه مددجویی قرار می‌دهد.

عبادی افزود: همزمان با آغاز دهه کرامت به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) دختران نمونه تحت حمایت کمیته امداد در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شوند.
ارسال نظرات