وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 250 تختخوابی دورود آغاز می‌شود و امیدواریم با ساخت این بیمارستان رضایتمندی بیشتری برای مردم شهرستان دورود فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۶۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی بیمارستان 250 تختخوابی فوق تخصصی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی بیمارستان 250 تختخوابی دورود آغاز می‌شود و امیدواریم با ساخت این بیمارستان رضایتمندی بیشتری برای مردم شهرستان بسیار زیبا دورود فراهم شود.

 

وی افزود: بیمارستان شهدای هفتم تیر در شهرستان دورود را داریم، که آن را نوسازی کرده‌ایم و قابل قیاس با شرایط قبلی نیست.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: تعداد تخت بیمارستانی در شهرستان دورود 50 درصد تعدادی که نیاز داریم است.

 

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش نماینده دورود و ازنا در مجلس، فرماندار و در رأس آن‌ها استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان که کمک کرده‌اند در کمترین زمان ممکن همه‌ی مشکلاتی که با آن مواجه هستیم رفع شوند.

 

قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه روزهای سختی داریم و باید همه کمک کنند تا پروژه‌ها به اتمام برسد تصریح کرد: پروژه‌ها به سرنوشت جاهای قبلی که ربع قرن طول می‌کشید دچار نشود، بانک ملی کمک می‌کند که پروژه با سرعت پیش رود.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم هم بخش کودکان و بخش سوختگی را می‌خواهند و حق هم دارند حقشان بیشتر از این‌ها است ولی واقعیت این است که خدمات نیاز به پول دارد و پول هم بایستی دولت بدهد و دولت هم به نظر من بخشی از مردم است که دست آن تنگ است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد که مانعی برای ادامه ساخت بیمارستان شهدای عشایر پیش نیاید، بخش کودکان و بخش سوختگی در بیمارستان شهدای عشایر 500 تختخوابی پیش‌بینی‌شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات