خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر در نشست خبری به مناسبت هفته حجاب و عفاف در جمع اصحاب رسانه این شهرستان، حجاب زنان مسلمان و عفت مردان با غیرت را سپری برای حفظ حریم خانواده جوامع اسلامی عنوان کرد و آیه 59 سوره احزاب را مصداق این مطلب بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۷۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور افزود: بعضی از سرپنجه های مردمی که تحت تاثیر افکار غلط دشمنان قرار گرفته اند معتقدند حجاب با بکار آمدن انقلاب به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه حجاب منحصر به نظام انقلاب اسلامی نمی باشد، افزود: این پدیده به شکل های مختلف در دوران انسان های پیشین نیز بوده است و در زمان حکومت رضا خان بخاطر همین مسئله مسلمانان زیادی در مسجد گوهرشاد جان خود را از دست دادند.

حجاب و عفاف مردان و زنان حافظ حریم خانواده است

محمدرضا هنرور سپاه را پیشتاز حفظ فرهنگ حجاب در جامعه عنوان و تاکید کرد: سپاه با حمایت مردم و طبق موازین شرع مقدس مسئولیت صیانت پدیده حجاب را به عهده گرفته است و در قالب برنامه های آموزشی و نشست های فرهنگی و روشنگری در جامعه به احیای فرهنگ حجاب اسلامی می پردازد.

وی از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست که در فضای مجازی فرهنگ حجاب اسلامی را از طریق تصاویر و مطالب عامه پسند به مخاطبین خود انتقال دهند و در پایان این نشست به تجمع مردمی این شهرستان در 24 تیر ماه بمناسبت حفظ حجاب و عفت که سپاه بانی این کار خواهد بود اشاره کرد

ارسال نظرات