رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی دورود بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد،۴ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۷۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کوروش ساکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعد از چند بار که محل زمین بیمارستان 250 تختخوابی عوض شد و به تأیید کارشناسان قرار گرفت، حدود 11 هکتار که وصل به کمربندی دورود می‌شود و جاده دسترسی از آن‌طرف تعریف‌شده است مشخص شد.

 

وی افزود : زمین بیمارستان 250 تختخوابی در کوی فدک جاده بااعتباری بالغ‌بر 105 میلیارد تومان که در قدم اول 60 میلیارد تأمین بانک ملی اعتبار کرده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های یورو 5 بیمارستان کوهدشت و دورود سبز تعریف‌شده است و در 20 روز آینده ساخت بیمارستان 250 تختخوابی دورود شروع خواهد شد، پیمانکار و اسناد نیز آماده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت خود برای افتتاح این بیمارستان تا 4 سال آینده  استفاده خواهم کرد، افزود: کار نقشه بیمارستان 250 تخت خوابی دورود یک سال و نیم طول کشیده، تمام اسناد صورت‌وضعیت این بیمارستان آماده است و اسناد مناقصه در این بحث سرمایه‌گذار خارجی آمده است، امیدواریم سر 3 یا 4 سال بیمارستان 250 تختخوابی پروژه به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات