خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حجاب در کل دنیا، نماد اسلام خواهی است و پیوند ناگسستنی با هویت اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۸۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: حجاب از انحلال کانون مستحکم خانواده جلوگیری می‌کند و امنیت اجتماعی را فراهم می‌سازد؛ لذا حفظ آرامش زن، مصونیت جامعه از فساد و عمق و معنا بخشیدن به امنیت اجتماعی با توسعه حجاب میسر است.

وی با اشاره به این مطلب که  حجاب برای این در قرآن آمده است که زن مورد اذیت و آزار قرار نگیرد و با حیثیت انسانی با جامعه در تعامل باشد، نه با جذابیت ظاهری، افزود: زن باید محجبه وارد عرصه اجتماع شود تا فضای جامعه  یک فضای انسانی باشد.
 
کیخا ادامه داد: حجاب ظاهر عفت و عفت باطن حجاب است، بی حجابی  زمینه ساز بی عفتی است و گام به گام بدحجاب را به بی عفتی نزدیک می‌سازد.
 
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که مادران امروز به مادران فردا می‌آموزند؛ اگر می‌خواهید ارزش خود را حفظ کنید خود را به راحتی در دسترس مردان قرار ندهید؛ اظهارداشت: اسلام برای ایجاد محیطی سالم و برای آنکه زن بتواند به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کند حجاب را معین کرده است.

این مسئول حجاب در کل دنیا را نماد اسلام خواهی و پیوند ناگسستنی با هویت اسلامی دانست و بیان کرد: دخترانی که چادری هستند گرمای بیشتری را تحمل می‌کنند، اما این تحمل نشان از پایبندی به ارزش هاست، عفت زن مایه احترام و شخصیت اوست.
 
کیخا در پایان خاطر نشان کرد: مساله حجاب و مَحرم و نامحرم و نگاه کردن و نگاه نکردن، همه این‌ها برای این است که عفاف سالم نگه داشته شود، حجاب نشان دهنده هویت جامعه است و تا آن را خدشه دار نکنند، در میان ملل اسلامی نفوذ پیدا نخواهند کرد؛ زن با حجاب، نماد زن انقلابی است و مخالفان نظام اسلامی از حجاب متنفرند.
 
 
 
ارسال نظرات