جهادگران دانش آموزی بسیجی حوزه شهید فهمیده رودبارجنوب در شهرک شهید سالاری اردوی ۷ روزه برگزار کردند.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۹۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  جهاد، دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای دوستان خاص خود گشوده است. اردوهای جهادی آغاز است، سرچشمه جاری شدن و یک ذکر است که مجاهد بودن را در دل یادآوری می کند

بخش اعظم از اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود و شاید به جرئت بتوان گفت این سازندگی، مقدس ترین غنیمت باقی مانده از این سفرها است چرا که همیاری و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی در محیطی که رنگی از ریا و نمایش های شهری را ندارد، خودسازی در درون را به اوج می رساند.

البته در کنار این مهم نباید فراموش کرد که توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم مناطق محروم جزو رسالت های تعیین شده بر دوش جهادگران است و همچنین که نباید از یاد برد یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است و در این اردوها، تلاشگران با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف آشنا شده و از طریق عمل مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

جهادگران دانش آموزی بسیجی حوزه شهید فهمیده رودبارجنوب در شهرک شهید سالاری اردوی ۷ روزه برگزار کردند.

 گروه جهادی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده رودبارجنوب طی این مدت در این روستا برنامه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی از جمله کلنگ زنی و ساخت مسجد ابوالفضل(ع)،برگزاری نماز جماعت، آموزش احکام را اجرا می کنند.

دبیر مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده رودبارجنوب هم  در این رابطه به خبرنگار ما گفت: 25دانش آموز جهادگر رودباری در گرمای سوزان تابستان جنوب کرمان در اردوی جهادی با کمک به محرومین به دنبال خودسازی خود برای حضور در آینده کشور هستند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری اردو جهادی کمک به وضعیت عمرانی مناطق محروم، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، ترویج فرهنگ کار و تلاش و کسب تجربه و مدیریت برای دانش آموزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات