پیام مسئول سابق اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا:

راهیان نور اقدامی بی نظیر در انتقال ارزشها و فرهنگ ایثار و مقاومت است/ از همه مسئولین و عزیزان همگام در ماموریت خطیر راهیان نور تقدیر و تشکر می کنم

موقر: اردوهای راهیان نور اقدامی بی نظیر است که نقش مهمی در انتقال ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس به مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب دارد و باعث تکامل معنوی و رشد آینده سازان ایران اسلامی می شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۰۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار قاسم موقر مسئول سابق سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا پس از پایان ماموریت و دوره مسئولیت خود در این سازمان پیام قدردانی ای صادر کرد، که متن آن در ادامه می آید.

                                                                                       بسم الله الرحمن الرحیم

 با سلام و مسئلت تحیات الهی برای همه مومنین خدوم، انقلابیون و مجاهدان راه خدا که خالصانه در خدمتگزاری به خلق گام برداشته و خود  و خانواده خود را برای بقاء ولایت، اسلام و قرآن، وقف ارزشهای الهی ، انسانی و اسلامی می کنند.

اردوهای راهیان نور اقدامی بی نظیر است که نقش مهمی در انتقال ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس به مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب دارد و باعث تکامل معنوی و رشد آینده سازان ایران اسلامی می شود.

تلاش بر این بود در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری،هر چه در توان دارم در طبق اخلاص بگذارم و در عرصه ی راهیان نور #موثر واقع شوم که مطمئنا با نقاط قوت و ضعفی همراه بود ،  از همین فرصت استفاده می نمایم و از زحمات کلیه خادمین شهدا،راویان دفاع مقدس، خانواده معزز شهدا،جانبازان،ایثارگران و کلیه دست اندرکاران این عملیات عظیم فرهنگی علی الخصوص پرسنل سازمان اردویی که ما را در این امر یاری رساندند تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم که بنده را حلال نمایند.

هم چنین در پایان از فرماندهی محترم سپاه کربلا سرداربابایی؛ مسئولین محترم ستاد راهیان نور سپاه کربلا در طول این مدت،سرهنگ بخشی و سرهنگ مجیدی،که اعتماد نمودند و این مسئولیت خطیر را که ادامه ی راه شهید محمد بلباسی عزیز بود؛به مدت دوسال به بنده محول کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای برادر عزیزمان اقا_محمد_عباسپور در این مسئولیت از خداوند منان مسئلت دارم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار