حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسینی:

زن زینت بخش آفرینش اشرف مخلوقات

مسئول دفترامام جمعه شهرستان محلات گفت:با نگاهی به آموزه های اسلام می توان دریافت که زن از دیدگاه اسلام دارای شخصیتی شایسته و جایگاهی والا و الهی است که می تواند مدارج کمال را طی کرده و به مراتب عالی انسانیت بار یابد و مصداق تحقق فلسفه خلقت یعنی خلیفه و جانشین خدا گردد.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۱۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسینی مسئول دفترامام جمعه شهرستان محلات درراهپیمایی روزعفاف وحجاب گفت:وجود زن زینت بخش آفرینش انسان است و افق روح او تجلی گاه رحمت و دامن زن مدرسه بشر است و کمال مرد بدون او ممکن نیست.

وی گفت: زن مظهر ظرافت و وجود جمال آفرینش است. اصلاح جامعه در گرو تقوای زن و محیط خانواده کلاس درس اوست و بر همین اساس زن مربی بشر است و می تواند با تربیت فرزند صالح ، امتی را رهایی بخشد.

عبدالحسینی گفت:زن اگر موقعیت خود را در نظام آفرینش بیابد ، حقیقت و ارزش خود را درک کند ، بداند از کجا آمده است، در کجا قرار دارد و به کجا می رود از پوشش دینی به عنوان یک نیاز جدی بهره می گیرد و هرگز جامعه را صحنه نمایش تن و تحرکات جنسی خود قرار نمی دهد.

وی افزود:حجاب به هر شکل و رنگ و نمود مقبول که باشد، از مهم ترین عواملی است که مانع نفوذ نظر مردان و  در نتیجه زمینه ی ظهور و فعالیت انگیزه های عاطفی و فعالیت غریزه جنسی را در روابط اجتماعی از بین می برد و موجب کاهش تنش ها می شود.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان محلات گفت: حجاب و پوشش به معنی انزوا و گوشه گیری نسیت و اصلا با حضور اجتماعی منافاتی ندارد، بلکه همه ی زنان نمونه ی قرآن در متن فعالیت و پویایی جامعه هستند و در کشور عزیزمان پس از انقلاب اسلامی ، زنان با حجاب و پوشش اسلامی را می بینیم که در همه جا حاضرند.

عبدالحسینی در پایان گفت: امر به معروف و نهی از منکر بر خلاف جریان عظیم بین‌‌‌المللی رسانه ای ضد حجاب و عفاف کار بسیار سختی است بنابراین باید نهایت تلاش خودمان بکنیم و نباید ناامید شویم ، بایدامثال اینگونه راهپیمایی هاتجمعات به جهت مقابله بابدحجابی وبی حجابی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار