مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
اصلانی با بیان اینکه غرب با ابزار متعددی باور نسل جوان را هدف گرفته است، افزود: باید روی این باورهای نسل جوان متمرکز شده و بسیار کار کنیم تا جایی که اعتقادات و باورها به این حجم گسترده هجمه های فرهنگی بچربد.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۵۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص راه اندازی کمپین هایی از سوی رسانه های ضدانقلاب برای برچیدن عفاف، حیا و حجاب در جامعه اظهار داشت: ما خیلی به این افراد اهمیت نمیدیم، به اعتقاد من این حرکات یکسری رفتار احساسی و زودگذر است و نباید زیاد به آن پرداخت؛ اما باید از طرفی به فعالیت و برنامه های مان عمق بیشتری ببخشیم چراکه متأسفانه امروز باورهای جوانان ما آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه غرب با ابزار متعددی باور نسل جوان ایرانی را هدف گرفته است، افزود: باید روی این باورهای نسل جوان متمرکز شده و بسیار کار کنیم تا جایی که اعتقادات و باورها به این حجم گسترده هجمه های فرهنگی بچربد.

اصلانی تصریح کرد: امروز انواع مدل ها و رنگ ها و الگوهای جدید توسط رسانه های وابسته به غرب در فضای مجازی برای نسل جوان ما پمپاژ می شود، در مقابل باید الگوی مناسب و جذاب برای جایگزین شدن به عنوان مدل های ارائه شده از سوی غرب ایجاد کنیم و ما در بسیج به دنبال مقابله مستقیم با این تحرکات نیستیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان اذعان کرد: حرکت های مشترک فرهنگی مثل برنامه های هفته عفاف و حجاب می تواند تأثیر بسزایی در کمرنگ شدن رواج بدحجابی در جامعه داشته باشد، در گردهمایی های سال گذشته هفته عفاف و حجاب بیش از یک میلیون نفر شرکت کردند و این برنامه را امسال نیز در دستور کار داریم. گزارشات بسیاری به دست ما رسیده مبنی بر اینکه پس از برگزاری این گردهمایی ها و راهپیمایی ها، به کل فضای آن منطقه تغییر پیدا کرده و حضور افراد بدحجاب با کاهش روبرو بوده است.

ارسال نظرات