مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز بیان داشت: با کمک بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از ده‌ها طرح جهادی تکمیل و به مرحله بهربرداری رسیده و برخی نیز در حال انجام می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۶۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
اکبر کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: با کمک بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از ده‌ها طرح جهادی تکمیل و به مرحله بهربرداری رسیده و برخی نیز در حال انجام می‌باشد.

کارگر به عرصه‌های فعالیت بسیج سازندگی سپاه درگز اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی درگز با ورود به عرصه‌هایی همچون بهسازی و زیباسازی و مرمت مدارس، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات عمرانی و آبادانی روستایی و خدمات علمی آموزشی و حمایتی تلاش می‌کند تا شعار محرومیت‌زدایی و عدالت محوری و اقتصاد مقاومتی تحقق یابند.

وی از حضور پر رنگ دانش آموزان و دانشجویان در گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: بسیجیان هر پایگاه و حوزه با شناسایی نیازمندی‌های مسجد، شهر و روستای خود و جایگاه‌های مستعد سازندگی با در کنار یکدیگر قرار گرفتن و با همکاری یکدیگر در غالب گروه‌های جهادی برای آن‌ها برنامه ریزی نموده و اقدام به کمک به نیازمندان و ساخت و ساز مکان‌های مورد نیاز می‌نمایند.

وی افزود: تکمیل پایگاه شهید سیاح واقع در مسجد امام علی (ع)، پایگاه شهید صیاد شیرازی واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان و تکمیل پایگاه شهید نادری واقع در روستای سید‌ها از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در راستای ساخت و ساز و بهسازی اماکن می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی درگز گفت: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان دانش آموزان با حضور داوطلبانه در گروه‌های جهادی تا کنون بیش از ۱۰ مدرسه را رنگ آمیزی کرده و مرمت و پاک سازی اردوگاه آموزشی و تفریحی آبگرم را در دستور کار خود قرار داده اند.

کارگر از شرکت پر شور خواهران در گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: خواهران در بخش‌های طراحی و نقاشی بر روی دیوار‌های مدارس و سطح شهر علاوه بر زیبا سازی نمای مدارس و شهر خود، آموزه‌های اخلاقی، تربیتی و پرورشی را با زبان تصویر به راحتی به مخاطبان خود منتقل می‌نمایند.

وی در پایان گفت: تکمیل و بهسازی مساجد و پایگاه ها، بازسازی و مرمت خانه‌های معسرین، کمک به سیل زدگان و بازسازی منازل آنها، انتقال خط لوله و آبرسانی به روستای سیل زده قزلق و مرمت قنات نصرت آباد تنها بخشی از خدمات بسیجیان از آغاز سال ۹۷ تا کنون می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها