عده‌ای از بسیجیان پایگاه خواهران بسیج عفاف در امامزاده محمد (ع) کرج و سکینه خاتون (س) بر سر مزار شهید جهادگر سید محمد حسینی برای نذر سلامتی امام زمان(عج) هر هفته سه‌شنبه‌های مهدوی را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۰۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عده‌ای از بسیجیان پایگاه خواهران بسیج عفاف در امامزاده محمد (ع) کرج و سکینه خاتون (س) بر سر مزار شهید جهادگر سید محمد حسینی برای نذر سلامتی امام زمان(عج) هر هفته سه‌شنبه‌های مهدوی را برگزار می‌کنند.

شاخه‌های گلی که جوانان مهدوی به دست رهگذران می‌دهند، بوی عشق می‌دهد، بوی محبت امام زمان(عج) تا همه در شلوغی و روزمرگی‌های زندگی از یاد امام‌شان غافل نشوند.

رهگذران آنها را خوب می‌شناسند، از دستشان گل گرفته‌اند، شربت نوشیده‌اند، هندوانه خورده‌اند و هرسه شنبه شاید دل خوش می‌کنند که دوباره آنها را می‌بینند و باز به مهرشان گلویی تازه می‌کنند، اما این سیل مشتاق که سه شنبه‌ها در میدان شهدای شهر مهر می‌پاشند از کجا آمده‌است؟

وقتی با یکی از این بسیجیان درباره این کار متفاوت صحبت می‌کنم، می‌گوید: همه روزها و ساعت‌های زندگی ما مختص امام زمان(عج) است و ما در این گروه سعی کرده‌ایم به رهگذران یادآوری کنیم که یاد امام زمان بودن، به روز جمعه منحصر نیست، بلکه سه شنبه‌ها هم می‌تواند به یاد آن حضرت پر شود.

وی تأکید می‌کند: خیلی‌ها تصور می‌کنند، کار خیر انجام دادن شرایط خاص دارد، اما نمی‌دانند که همین کارهای ساده و یادآوری نام امام زمان(عج) در میان مردم ارزش بی‌شماری دارد، من همین قدر می‌دانم که همین قطعه‌های کوچک میوه، طعم مهدویت دارند و یاد آقا را در دل هر رهگذری زنده می‌کنند.

 

خبرنگار بسیجی : پرماه

ارسال نظرات
پر بیننده ها