در تجمع عظیم مدافعان حریم خانواده شهرستان زرندیه عنوان شد:
حجت الاسلام گلمحمدی گفت :آموزش و پرورش و خانواده باید حجاب را با شیرینی و جذابیت برای فرزندان بیان کنند تا فرزندان زیبایی حجاب را درک کنند تا بسیاری از مشکلات و تهدیدهای اجتماعی برطرف شود. 
کد خبر: ۹۰۳۴۷۱۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ حجت الاسلام گلمحمدی در تجمع عظیم مدافعان حریم خانواده شهرستان زرندیه گفت: دشمن می‌داند که رمز شکست در بی‌بندوباری و بی‌حجابی است و تمام سعی خود را دارد که بی‌حجابی را در فرهنگ کشور نهادینه کند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که در طول ۸ سال دفاع مقدس از دامن زنان پاک، مردانی به میدان رفته اند که توانستد اثر گذار باشند، گفت: ولایت محوری، خدا محوری و رسیدن به ارزشهای دینی از مسائل مهمی بود که در دانشگاه پاک زنان رقم خورد.

وی با بیان اینکه در این روزها شاهد هجمه و حمله به بحث حجاب و عفاف هستیم، گفت: حجاب، دلیل قرآنی دارد و نمی توان از آن به سادگی گذشت و اگر سخنی در این رابطه بیان می شود، تنها قصدشان هجمه علیه دین و بی بندباری در جامعه اسلامی است.

گلمحمدی با اشاره به اینکه دشمن از طریق ترویج بی حجابی قصد دارد جامعه اسلامی را به مسائل غیر شرعی و  بی عفتی و بی دینی و نهایتا بی بندو باری سوق دهد، اظهار داشت: جامعه غرب نمونه بارزی از این مسئله است و اگر بی بندباری، ارزش بود آن را نفی نمی کردند.

وی افزود: زندگی سالم در  برقرار کردن مبانی دینی و ارزشی محقق می شود و زمانی جامعه سالم و خالی از فساد شکل می گیرد که مبانی دینی، ارزش تلقی شود و باورهای دینی یقینی شود.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: اگر زندگی دور از تجمل گرایی و اشراف گرایی و براساس دین شکل گرفت، در این چنین جامعه ای،  فرزندان پاک وارد جامعه خواهند شد و می تواند نقش آفرین باشند.

گلمحمدی قداست زدایی از برنامه های دینی را مهمترین هدف دشمن ذکر و تصریح کرد: باید مراقب باشیم چرا که آن ها به دنبال این هستند که قداست زدایی کنند یک بعد آن عدم التزام به رعایت ظواهر دینی همچون حجاب و عفاف می باشد و خود یکی از مصادیق قداست زدایی از مجالس دینی است.

حجت الاسلام گلمحمدی درباره عدم التزام به حجاب اظهار کرد: امروزه بالای 90 درصد از افراد در جامعه از لحاظ بعد اعتقادی با حجاب مخالفتی ندارند و موضع‌گیری که صورت می‌گیرد در خصوص عدم التزام افراد در حفظ حجاب است.

وی گفت: یک بخش از عدم التزام افراد به حجاب در خصوص ایجاد محرومیت و فرهنگ سازی نادرست در جامعه است

وی تأکید کرد: آموزش و پرورش و خانواده باید حجاب را با شیرینی و جذابیت برای فرزندان بیان کنند تا فرزندان زیبایی حجاب را درک کنند تا بسیاری از مشکلات و تهدیدهای اجتماعی برطرف شود

این کارشناس مذهبی در پایان گفت: رسانه در گام بعدی نقش اصلی را در توضیح و ترویج حجاب برعهده دارد و در جامعه با موضوع حجاب که یک موضوع فرهنگی و اجتماعی است باید با سازوکارهای اجتماعی برخورد شود و در برخورد با افراد بدحجاب نیازمند فرهنگ سازی مناسب هستیم

 انتهای پیام/

ارسال نظرات