خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

تفکر انقلابی و حرکت جهادی شرط اصلی کار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: انگیزه، ایمان، تقوا، تفکر انقلابی و حرکت جهادی شرط اصلی کار است.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۲۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع خانواده شهدا و ایثارگران چایپاره گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن آشکار بود و مردم هم خودشان جنگ می کردند و هم با تمام توان از رزمندگان اسلام حمایت می کردند و توانستند در اوج غربت اسلام در برابر دنیای استکبار بایستند.

وی ضمن تبیین ایثارگری های مدافعان حرم تاکید کرد هر کاری که انگیزه الهی و خدایی داشته باشد به ثمر می نشیند و نتیجه می دهد.

سرایی علت دشمنی استکبار با ملت بزرگ ایران را در شکست پی در پی توطئه های آنان در منطقه ، تعمیق و نفوذ و صدور انقلاب به کشورهای اسلامی ، پیشرفت های علمی و عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، عدم تسلیم و سازش پذیری انقلاب اسلامی و شکست هیمنه ابرقدرتها و استکبار دانستند.

وی با بیان اینکه امروز به شدت نیازمند صبر انقلابی هستیم ادامه داد دشمن به شدت و با ابزار جنگ نرم به دنبال مسئله سازی و ایجاد آشوب و اعتصاب و مشکلات اقتصادی در پیرامون و اقصی نقاط کشور است ولی ولایت مداری و حرکت جهادی و صبر انقلابی این ملت را به پیروزی خواهد رسانید.

حجت الاسلام سرایی با اذعان به این نکته که متاسفانه برخی مسئولین هنوز باور ندارند که درگیر یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی هستیم ابراز امیدواری نمودند با بیداری ، بصیرت و پیروی از ولایت بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

 سرایی تاکید کرد: مسئول جدید دفتر نمایندگی با اهتمام و جدیت ارتقاء معنویت و بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد فرماندهان و پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان با بهره گیری از حوزه‌های علمیه شهرستان و منطقه و استفاده از روحانیون عالم و عامل و اثرگذار، هماهنگ با سیاست‌های ابلاغی و تعامل ‌هم‌افزا با فرماندهی را در اجرای ماموریت ها مد نظر قرار دهد.

در ابتدای مراسم جناب سرهنگ حیرانی با عرض خیر مقدم گزارشی از برنامه های سپاه ووضعیت شهرستان به حاضرین خیر مقدم گفت . حجت السلام جمشیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان چایپاره نیز طی سخنانی با وظیفه دانستن انعکاس مشکلات مردم به مسئولین ، سپاه را مقدس ترین نهاد کشور دانسته و با تکرار فرمایش حضرت امام ره " اگر سپاه نبود کشور هم نبود" برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتلا و ارتقای روز افزون آرزو کردند.

 در ادامه این مراسم آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج چایپاره با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، انجام و حجت الاسلام قنبری بعنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره معرفی و از زحمات حجت الاسلام خیراله شریفی قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات