استاندار لرستان گفت: باید در کنار منابع و اعتبارات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان بهره برد.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۵۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در آئین افتتاح بیمارستان آیت‎الله بروجردی اظهار کرد: در کنار سرمایه‎گذاری دولتی و تلاش و پیگیری به منظور جذب اعتبارات دولتی، باید بهره‎گیری از ظرفیت بخش خصوصی را در دستور کار قرار دهیم.

وی عنوان کرد: به چرخ درآوردن ظرفیت بخش خصوصی و بهره‎گیری از آن در بخش‎های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان مدلی است که می‎توان روی آن حساب کرد.

استاندار لرستان ادامه داد: البته در کنار آن باید همه تلاش خود را به منظور جلب امکانات و اعتبارات دولتی به کار ببندیم و هر چه از دستمان برمی‎آید، انجام دهیم.

خادمی تصریح کرد: باید در راستای تقویت پتانسیل بخش خصوصی در حوزه درمان شرایط را به نحو مطلوب از جمله با اعطای تسهیلات و زمین فراهم کنیم که این ظرفیت جان گرفته و هر چه بیشتر فعال شود.

وی اظهار کرد: با همه آنچه که گفته شد، می‎توان کمبودهای ناشی از مشکلات مالی دولت را با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی جبران کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به افتتاح بیمارستان آیت‎الله بروجردی و ورود آن به چرخه درمان شهرستان بروجرد گفت: اگر چه احداث این پروژه بزرگ بیمارستانی چندین سال به طول انجامید، اما امید است که بتواند بخش عمده‎ای از مشکلات و نیازهای درمانی شهروندان بروجردی را رفع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات