طی 3 ماه امسال:

921 دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان زنجان انجام شده است

طی 3 ماه ابتدای امسال 921 دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان زنجان انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۶۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید استان زنجان گفت: طی 3 ماه ابتدای امسال 2517 مورد به عنوان ارتباط از طریق اینترنت و سایت ایثار به ثبت رسیده است. در واقع جامعه هدف ایثارگر از طریق این دو مسیر درخواست‌ها و اطلاعات درخواستی خود را پیگیری کرده‌اند.
سیدجمال‌الدین موسوی با اشاره به اینکه 2272 تماس تلفنی با شماره 1616 به ثبت رسیده است، عنوان کرد: تلفن 1616 در راستای پاسخ‌دهی سریع به درخواست‌ها و سوالات جامع هدف در نظر گرفته شده و تاکنون استقبال مناسبی از جامعه هدف برای این نوع ارتباط‌گیری مشاهده شده است.
وی بیان کرد: 921 دیدار در قالب طرح سپاس با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان بنیاد استان زنجان و سایر مسئولان ارشد استانی طی ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد صورت گرفته است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به اینکه جامعه هدف جهت پیگیری امورات خود به صورت حضوری نیز با مدیرکل، معاونان و سایر کارشناسان دیدار می‌کنند، اظهار کرد: 6541 مورد دیدار چهره به چهره طی 3 ماه نخست امسال به ثبت رسیده است که طی آن خانواده‌های شاهد و ایثارگر به صورت حضوری پیگیری امورات خود بوده‌اند.
 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار