فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۲۹ درصدی جرائم خشن در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۷۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
فرمانده انتظامی استان گفت: وقوع جرائم خشن ازکاهش ۲۹ درصدی جرائم خشن در کهگیلویه و بویراحمد جمله سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، قتل و سایر جرائم که موجب ناآرامی در جامعه می‌شود با تلاش شبانه‌روزی پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد کاهش یافت.
سردارانصاری از کاهش ۳۲ درصدی نزاع‌های دست جمعی در استان خبر داد و افزود: در زمینه نزاع‌های دست جمعی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۳۲ درصد کاهش داشته است.
وی به کاهش ۲۷ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۶ درصدی کل تصادفات در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین عامل تصادفات درون شهری توجه نکردن راننده به جلو با ۴۳ درصد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با ۵۷ درصد است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ امنیت در رده ۳۱ کشور است گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر ونیرو‌های امنیتی از ابتدای امسال تاکنون یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از قاچاقچیان، تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
ارسال نظرات