خبرهای داغ:
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی خبر داد

۲۷۰ نفر از آذربایجان‌غربی در مسابقات سراسری قرآن در ارومیه

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: ۲۷۰ نفر از آذربایجان‌غربی در مسابقات سراسری قرآن در ارومیه رقابت می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۸۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

حافظ ابراهیمی با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه اظهار کرد: از امروز پذیرش متسابقین خواهر از ۱۷ شهرستان استان و به تعداد ۱۲۰ نفر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از فردا نیز رقابت‌ بین آنها در سالن اداره برق برگزار و تا بعداظهر روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و نفرات برگزیده مشخص می شوند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی افزود: سپس بعدازظهر روز پنجشنبه متسابقین آقا به تعداد ۱۵۰ نفر پذیرش شده و روزهای جمعه و شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: اختتامیه این مسابقات نیز روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و نیز استاندار آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

ابراهیمی اظهار کرد: همزمان با این مسابقات، آزمون تفسیر مرحله استانی در سه رشته نیز به صورت کتبی در روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه آغاز شده و آزمون شمال استان به میزبانی شهر خوی و آزمون جنوب استان به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

وی گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰ و پنج جزء، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار و نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی افزود: پیش‌بینی می‌شود نفراتی همچون حامد ولی زاده، وحید وکیلی، علی پور در رشته قرائت به مرحله کشوری راه یافته و نتایج مطلوبی کسب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات