جانباز بسیجی:

دشمن به دنبال ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در جامعه است

دکتر حسن عباس پور، گفت: دشمن به دنبال ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در کشور است تا بتواند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۰۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دکتر حسن عباس پور رزمنده بسیجی و جانباز هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عنوان کرد: دشمنان در شرایط کنونی همه تلاش خود را برای ضربه زدن و نابودی نظام اسلامی بکار بُردند اما آنها باید از تاریخ درس بگیرند که راه به جایی نخواهند بُرد.

وی، تصریح کرد: ایجاد تفرقه از طریق نفوذ بین مردم و مسئولان و ترویج روحیه یأس و ناامیدی در بین جامعه از اهداف مهم دشمن است که باید در مقابل تمام این خواسته‌های دشمن مقاومت کنیم.

عباس پور، یادآور شد: ما بر اساس اعتقادات الهی و بر تکیه و استناد بر آیات الهی یاد گرفته ایم زمانی که ایستادگی کنیم و روی پای خود بایستیم دشمنان کاری از پیش نخواهند برد. 

این جانبازبسیجی، ابراز داشت: دشمنان از اينكه اقتدار روزافزون ملت ايران، نقشه‌هاي آنها عليه كشورمان را غيرعملي مي‌كند، عصباني هستند.

وی، اظهار داشت: مهمترین اولویت امروز کشور تقویت و گسترش روحیه وحدت و همدلی در میان عموم مردم و مسئولان و توجه ویژه به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که بدون وحدت محقق نمی شود.

دکتر عباس پور، افزود: حضور به موقع مردم تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

 رزمنده بسیجی هشت سال دفاع مقدس، در ادامه گفت:  این توطئه به برکت حضور مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نابود می‌شود و ناکارآمد خواهد بود.

وی، افزود: اگر به منویات مقام معظم رهبری به خوبی عمل نماییم، می توانیم در مقابل تمام تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم و از تمام بحران ها به خوبی و سر بلند بیرون بیاییم.

 
 
 
 
ارسال نظرات