خبرهای داغ:
جلسه ویژه‌ ستاد شهرستانی هماهنگی اردوی های جهادی دانشجویی با حضور فرمانده ناحیه سپاه کاشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۰۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ جلسه ویژه‌ ستاد شهرستانی هماهنگی اردوی های جهادی دانشجویی با حضور فرمانده ناحیه سپاه کاشان و دیگرمسئولان شهری، در دفتر فرمانده سپاه پاسداران کاشان برگزار شد.

در این جلسه مهم که تمامی مسئولان مربوطه در خصوص اردوهای جهادی شهرستان شرکت داشتند مشکلات و نظرات مسئولان شهری درخصوص اردوهای جهادی و راهکارهای مناسب در خصوص مشکلات و رفع موانع این اردوها مطرح شد.

علی مطاع، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کاشان انتظارات در خصوص این اردوها را از مسئولان مربوطه اعلام کرد و افزود: ارائه پروژه و طرح ، شناسایی دقیق مناطق محروم ،توجه به نیازهای واقعی مردم مناطق محروم ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ،کمک‌های بَخشداری، دهیاری ،توجه به مسائل امنیتی و اسکان، برگزاری کلاس‌های توجیهی برای جهادگران عزیز، تامین نیازهای مالی و تدارکاتی ، همکاری هلال احمر و هماهنگی دانشگاه‌ها برای حضور دانشجویان در این عرصه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسئول اردوهای جهادی دانشگاه کاشان افزود:خوشبختانه از لحاظ سلامت و بهداشت در شهرستان کاشان و حتی مناطق محروم آن مشکلی وجود ندارد وحتی در دورترین و محروم‌ترین مناطق شهرستان پایگاه‌های سلامت برقرار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها