فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: یکی از راه‌های اساسی دشمن جهت ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را ترویج و حمایت از بی بندوباری و مقابله با حجاب و عفاف از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۱۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

دشمن برای ضربه زدن به اسلام مقابله با حجاب و عفاف را از طریق فضای مجازی ترویج می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز در جلسه تعامل و هماهنگی برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در اصلاندوز ضمن گرامیداشت شهدای قیام مسجد گوهرشاد و با اشاره به سالروز واقعه مسجد گوهرشاد در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴ در مشهد این قیام را برای دفاع از عفاف و حجاب عنوان کرد.

وی یکی از راه‌های اساسی دشمن جهت ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را ترویج و حمایت از بی بندوباری و مقابله با حجاب و عفاف از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دانست و گفت: در این راستا همه ما و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه داریم نسبت به اشاعه و تبیین عقلانی و منطقی بحث عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز به تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف پرداخت و گفت:تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده روز یکشنبه ۲۴ تیرماه همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) توسط بسیج جامعه زنان این ناحیه در مجتمع فرهنگی هنری اصلاندوز برگزار می‌شود

حسین زاده با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف فرصت مناسبی است که می‌توان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اقداماتی را انجام داد افزود:در هفته حجاب و عفاف بیش از ۲۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران از ۱۹ تیر الی ۲۵ تیر برگزار می‌شود.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأثیربسزایی در تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه دارد افزود:حجاب باعث حفظ بنیان خانواده بوده و نبودش باعث فحشا و تزلل خانواده است.

وی به اهمیت ترویج عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت:حضور زنان با حفظ حجاب آنان در جامعه مغایرت ندارد و همواره شاهد حضور زنان موفق و محجبه در عرصه‌های مختلف بخصوص در ادارات می‌باشیم. این مهم بیانگر اینست که حفظ حجاب با حضور زنان در اجتماع، اشتغال، زندگی و ... هیچگونه منافاتی ندارد.

ارسال نظرات