فرمانده سپاه بندرلنگه گفت: برای خنثی کردن تمام توطئه های دشمنان خبرنگاران انقلابی و بی ادعا می توانند با شگردهای خاص خود این نقشه های را خنثی کنند.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۱۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، روز گذشته سرهنگ فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرلنگه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: امروز خبرنگاران سربازان انقلاب اسلامی و سنگر سازان بدون سنگر وخط مقدم مبارزه با استکبار هستند و خدمت خالصانه و مخلصانه آنها به جامعه زبانزد عام و خاص است.

 فرمانده بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه، اضافه کرد: نقش رسانه در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و امروز رسانه ها حرف اول را در جامعه می زنند و اینها واقعا شب و روز ندارندتا یک خبر دست اول به مخاطبین خود برسانند.

 باوی با اشاره به حضور به موقع فرماندار جدید شهرستان بندرلنگه در واقع آتش سوزی پمپ بنزین بندرکنگ، اضافه کرد: آباد فرماندار شهرستان بندر لنگه با حضور به موقع در صحنه آتش سوزی و کنترل اوضاع از گسترش این آتش سوزی جلوگیری کرد و با روحیاتی که ایشان دارد می تواند موجبات تحولات جدی در این منطقه باشد ، خبرنگاران شهرستان تمام مسایل و مشکلات مردم ازطریق همین رسانه ها باید به گوش مسئولان برسانند و این وظیفه خطیر و مهم خبرنگاران است چون معضلات اجتماعی درسطح شهرستان به وفور دیده می شود  پس شما باید این ناهنجاری‌ها را به تصویر بکشید.

 وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب درپی آن هستند که مردم ۴۰سالگی انقلاب اسلامی را نتوانند جشن بگیرند اما حضور پرشورمردم درمراسمات مختلف مشت محکمی بردهان آنهایی است که خواب آشفته برای این انقلاب می بینند و برای خنثی کردن تمام توطئه های دشمنان خبرنگاران انقلابی و بی ادعا می توانند با شگردهای خاص خود این نقشه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کنند.

 فرمانده سپاه بندرلنگه درپایان یادآورشد: بسیج برای سال ۹۷هشت برنامه منسجم درسطح شهرستان داردکه می توانداین شهرستان رامتحول کند از جمله این طرح ها طرح شهیدمحمدی، حججی و آرامش جهت کمک اقتصادی به مردم محروم وایجاداشتغال وطرح آموزش کشاورزی ازجمله طرح هایی هستندکه دراواخرتیرماه کلیدخواهدخورد.

 درپایان مراسم ازسوی فرمانده بسیج ازخبرنگاران علی زاهدپور (خبرنگارصداوسیما ) کمانداری ( خبرنگارخبرگزاری فارس و پایگاه خبری کنگ خبر) ورعبدالحسین اسدپورخبرنگار دریا و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهداشد.

ارسال نظرات