در آئین تودیعه و معارفه که با حضور جانشین سپاه ثارالله برگزار شد از زحمات سرهنگ محمدی فرماندهی سپاه عنبرآباد تجلیل و سرگرد بساوند به عنوان فرمانده سپاه عنبرآباد منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۱۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  آئین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه عنبرآباد با حضور جانشین سپاه استان کرمان، مسئولان استانی و منطقه‌ای برگزار شد.

سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عنبرآباد اظهارداشت: امام صادق بر سلامت جسمی و سلامت کار بسیار تاکید کرده است که سلامت در هر حوزه‌ای حرف اول می زند.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان علیه نظام توطئه می‌کنند که تازگی ندارد و مردم باید هوشیار باشند گفت: ما باید به برنامه های دشمنان توجه کنیم که با شعارهای به ظاهر حق برای باطل ناسالم خود وارد میدان می‌شوند مواظب و هوشیار باشیم.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما نباید اجازه دهیم که دشمن به اهداف مورد نظر خود برسد و برای فرزندانمان آگاه‌سازی کنیم خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در یک ساله گذشته رویکردی جدید در ارتباط با خدمات‌رسانی به مردم داشته است.

وی با بیان اینکه سپاه برای رفاه و آرامش مردم چندین ماموریت برای آنها انجام می‌دهد افزود: از جمله این ماموریت‌ها راه‌اندازی صندوق‌های اشتغالزایی در محلات، طرح همگام با کشاورز برای راهنمایی به کشاورزان و غیره است.

سردار مطهری با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم خواسته‌هایی را که نظام جمهوری اسلامی از ما دارد عمل کنیم بیان کرد: از سال 95 بحث پیشرفت و آبادانی در روستا مدنظر سپاه بوده است و کار خود را در این زمینه شروع کرده است.

وی عنوان کرد: سپاه در سه روستای نرگسان عنبرآباد، ریگان و شهداد اقداماتی با کمک نیروهای بسیجی در حال انجام دارد که امیدوارم بتوانیم خدمتی به این مردم داشته باشیم.

 در این آئین از زحمات سرهنگ محمدی فرماندهی سپاه عنبرآباد تجلیل و سرگرد بساوند به عنوان فرمانده سپاه عنبرآباد منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات