کارشناس مسائل سیاسی:

تبلیغات مهمترین ابزار دشمن در مقابله با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی می‌باشد / لزوم مطالعه درباره دست آورده‌های انقلاب

کارشناس مسائل سیاسی در میبد، تبلیغات را مهمترین ابزار دشمن در مقابله با مقام ولایت و انقلاب اسلامی، عنوان نمود و لزوم مطالعه در باره دست آورده‌های انقلاب را یادآور شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۲۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد؛ هادی آخوندی کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در میبد با اشاره به خوابی که دشمنان نظام برای مردم و انقلاب اسلامی ایران با وارد کردن فشار‌های اقتصادی دیده اند، گفت: آن‌ها می‌خواهند با استفاده از فشار‌های اقتصادی که بر ملت ایران وارد می‌شود، مردم را به مقاومت و ایستادگی در برابر نظام انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری وادار نمایند.
وی افزود: آن‌ها برای این هدف خود نیاز به ابزار دارند، ابزار آن‌ها نیز تبلیغاتی است که در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی علیه اسلام به راه انداخته و آن را به مسخره گرفته اند.
آخوندی تصریح نمود: شهدای ما اولین کارشان، پاسداری از خود بود که به دنبال آن توانستند از مملکت و اسلام پاسداری نمایند.
وی در ادامه عنوان کرد: جوانی که نتواند از خود، چشم، گوش، زبان و قلبش پاسداری کند، نمی‌تواند سربزنگاه از مملکت و کشور خود دفاع نماید.
این کارشناس افزود: رعایت حجاب توسط دختران در جامعه کنونی ما بسیار ارزش دارد، چون آن‌ها در اوج تبلیغاتی که علیه حجاب به راه انداخته اند، توانسته اند حیا و حجاب خود را حفظ نمایند.
وی از کتاب، روزنامه، فیلم، مستند، ماهواره، فضای مجازی به عنوان ابزار تبلیغات دشمن یاد کرد و بیان داشت: هفتاد درصد ملت ایران ماهواره دارند و در شبکه‌های ماهواره است که دست آورد‌های انقلاب اسلامی ایران با تبلیغاتی که به راه می‌اندازند، به زیر سوال برده می‌شود و جوانان ما را به پرسش غلیه نظام وا می‌دارد، جوانانی که در عمر خود کمتر به مطالعه پرداخته و ساعات زیادی از عمر خود را در شبکه‌های مجازی و ماهواره به سر می‌برند و با تبلیغات شوم دشمن که روی آن‌ها اثر گذاشتنه است به مقابله و زیر سوال بردن انقلاب می‌پردازند.
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ما خود نیز در مورد دست آورده‌هایی که انقلاب تا به حال داشته است و ابر پروژه‌های عمرانی که به ثمر رسیده است، کمتر سخن گفته ایم و جوانان ما به وضعیت کشور قبل از انقلاب و بعد از ان آگاهی چندانی ندارند، چون برای آن‌ها گفته نشده است.
آخوندی افزود: دشمنان وضعیت اقتصادی کشور و گرانی موجود را به مسئله هسته‌ای ربط می‌دهند، در صورتی مسئله هسته‌ای پیشرفت علمی مملکت هست و مشکلات اقتصادی مرتبط با ضعف مدیریتی در مملکت است.
وی درپایان بالابردن بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان را یادآور شد.
گفتنی است پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) از پایگاه‌های تحت نظارت حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبد می‌باشد.
ارسال نظرات