طرح گازسانی به ۱۶ روستای شهرستان کلات با حضور مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی و تنی چند از نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۵۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سیدحمید فانی در این مراسم که عصر روز گذشته در محل روستای "ایده لیک" کلات برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گاز خراسان رضوی رکورددار اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در بحث گازرسانی روستایی در کشور بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: در سال ۹۶ موفق شدیم به لطف خدا و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان، ۳۶۵ روستا را گازرسانی و عملیات اجرایی ۳۶۵ روستا را آغاز کنیم، به تعبیری در سال گذشته هر ۱۲ ساعت یک روستا گازرسانی شد، امسال نیز عهد کردیم هر روز یک روستا و دو مورد صنعت را گازرسانی کنیم.

وی به تشریح وضعیت گازرسانی روستایی کلات مطابق با آخرین تقسیم بندی‌های کشوری پرداخت و گفت: در حال حاضر ۹ روستای کلات با ضریب نفوذ ۵۹.۶ گازدار هستند و به‌امید خدا با بهره‌برداری از این ۱۶ روستا با جمعیت ۱۸۰۰ خانوار به ضریب ۹۴.۴ می‌رسیم.

فانی اضافه کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار بر‌ای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است و با تعامل و همکاری مردم و مسؤولان در مدت زمان ۳۶۵ روز موفق به بهره‌برداری از آن می‌شویم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از آمادگی شرکت گاز خراسان رضوی برای گازرس انی به دو روستای فاقد گاز "حمام‌قلعه" و "جلیل‌آباد" در کلات خبر داد و گفت: در صورت مساعدت مسؤولان برای صدور مجوز‌های لازم این دو روستا نیز گازرسانی شده و به ضریب ۱۰۰ درصد می‌رسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها