خبرهای داغ:
آیین تشییع پیکر شهید تازه تفحص‌شده، محمدعلی عامریون "امانت دهنده خون خود به سیاهی چادر بانوان" با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسؤولان از محل کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۵۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
تشییع شهید عامریون به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیین تشییع پیکر شهید تازه تفحص‌شده، «محمدعلی عامریون» صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسؤولان از محل کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این مراسم، پیکر شهید عامریون را از کانون جوانان بسیج تا چهارراه شهید رجایی بر دوش خود عمل کرده و با شهدا تجدید عهده و پیمان کردند.
مراسم عزاداری و سینه‌زنی نیز برگزار شد و پیکر شهید عامریون از معراج‌الشهدای کانون جوانان بسیج با سان نظامی و با حضور فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی حمل شد.
نماز را امام جمعه شاهرود بر پیکر شهید خواند و معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و سایر مسؤولان شهرستان نیز در این برنامه حضور داشتند.
تشییع شهید عامریون
برگزاری آیین سینه دور به‌رسم دوران دفاع مقدس در گرداگرد تابوت شهید عامریون هم حال و هوای دیگری امروز به شاهرود داده بود.
در ادامه، پیکر شهید عامریون برای ادامه مراسم به محله باغ‌زندان منتقل شد تا از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تا گلزار شهدای باغ‌زندان تشییع و به خدا سپرده شود.
در ابتدای این مراسم خواهر شهید با بیان خاطره‌ای از این شهید بزرگوار اظهار کرد: قبل از اعزام به جبهه برای عملیات والفجر هشت شهید در همین مکان که سپاه شاهرود و محل اعزام رزمندگان بود از همه ما خانواده که چهار خواهر و یک برادر هستیم عکس گرفت که به یادگار بماند.
لازم به تاکید کرد: شهید در آخرین دستنوشته خود که وصیت نامه این شهید هم هست که قبل از اعزام به عملیات والفجر هشت نوشته بر حجاب و عفاف تاکید دارد و امروز نیز این شهید ابلاغ کننده پیام شهدا در روز ملی حجاب و عفاف بود که (خواهرم سرخی خونم را به سیاهی چادرت امانت داده ام پس امانت دار خوبی باش!)
ارسال نظرات
پر بیننده ها