خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مینودشت گفت: حیازدایی محور هجمه فرهنگی دشمنان است و تحقیر حجاب و مانع پیشرفت زنان معرفی کردن آن توسط آنها تبلیغ می شود در حالی که انقلاب اسلامی ثابت کرد زنان با حجاب می توانند به بالاترین سطح علمی و اجتماعی برسند.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۸۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور فرمانده سپاه شهرستان مینودشت در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت : زنان عفیف براساس آموزه های دینی معتقد هستند حضور در جامعه بدون پوشش مناسب زمینه فساد را فراهم می کند. 

فرمانده سپاه مینودشت در ادامه افزود: حیازدایی محور هجمه فرهنگی دشمنان است و تحقیر حجاب و مانع پیشرفت زنان معرفی کردن آن توسط آنها تبلیغ می شود در حالی که انقلاب اسلامی ثابت کرد زنان با حجاب می توانند به بالاترین سطح علمی و اجتماعی برسند.

وی اظهار کرد : اینکه دشمنان موضوع حجاب را بزرگ کرده‌اند به این دلیل است که می‌دانند اگر مردان و زنان با حجاب و عفاف در جامعه رفتار کنند، بهره‌وری کشور افزایش می‌یابد، به همین دلیل با آن مقابله می‌کنند؛ در حال حاضر، غربی‌ها پس از سال‌ها فرهنگ برهنگی‌ها، به عفاف روی آورده‌اند و در مراکز دانشگاهی و کسب و کار مواردی را رعایت می‌کنند و خانم‌های سیاست مدار آنان، حجاب حداقلی را رعایت می‌کنند.

 قاسم پور با بیان اینکه در موضوع عفاف و حجاب، باید کارکردگرایانه اقدام کرد، گفت: بانوان جوانمان باید بداند که حجاب می‌تواند چه تأثیری برای بهره‌وری جامعه داشته باشد.

فرمانده سپاه مینودشت با بیان اینکه آسیب‌های موجود در بحث عفاف و حجاب به خانواده آسیب می‌زند، تصریح کرد: باید سیستم فکری آقایان را تصحیح کرد، برخی از مردان به خانم خود می‌گویند که حجاب نداشته باش و اهمیتی به بحث حجاب بانوان نمی‌دهند که لازم است در این حوزه، تبیین و روشنگری انجام داد.

وی اضافه کرد: لازم است تا تذکرات لسانی و برخورد لازم با کسانی که هنجار شنکنی می‌کنند و مدلینگ و مانکن هستند صورت پذیرد؛ همه به خوبی می‌دانیم که حجاب یک امر قانونی است بنابراین لازم است با فردی که مدلینگ است و پول می‌گیرد تا در جامعه هنجار شکنی ‌کند، برخورد شود، البته ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید قوی‌تر کار کند، هر چند که کارگاه‌های آموزشی برای افراد فریب خورده برگزار می‌شود.  

فرمانده سپاه مینودشت در پایان گفت: صحبت‌های امام و رهبری درباره حجاب را مطالعه کنید چراکه تعابیر ارزشمندی درباره زنان دارند، رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب را مرهون تلاش زنان می‌دانند؛ همچنین جایگاهی که در اسلام درباره جایگاه زن مطرح شده باید نشر داده شود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها