خبرهای داغ:
با سخنرانی مشاور امور بانوان مقام معظم رهبری
معاون خواهران ستاد نماز جمعه استان قم از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان استان قم با عنوان محافظان حریم خانواده در روز ۲۱ تیر ماه امسال به مناسبت روز حجاب و عفاف خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۹۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
اجتماع بزرگ بانوان «محافظان حریم خانواده» برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه فرخنده با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بانوان استان قم با عنوان محافظان حریم خانواده اظهار کرد: این برنامه به مناسبت روز حجاب و عفاف برگزار می‌شود. در این مراسم دکتر خزعلی مشاور امور بانوان مقام معظم رهبری و حجت الاسلام دعایی مسؤول قرارگاه حجاب و عفاف به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برنامه نمایشگاه حجاب و عفاف در قالب پوستر‌ها و بروشور‌های مختلف برپا می‌شود که محصولات و کالای ایرانی در زمینه حجاب و عفاف و پاسخ به شبهات ارائه می‌شود و همچنین کسانی که محجبه نبودند و به حجاب رو آوردند به عنوان مدعو در مراسم حضور دارند.

معاون خواهران ستاد نماز جمعه استان قم عنوان کرد: فراخوان عمومی ارائه شده و اطلاع‌رسانی از طریق بنر و تریبون مصلی هفته گذشته اعلام شد بنابراین از عموم بانوان و دختران دعوت می‌شود که در این مراسم شرکت کنند.

وی زمان برگزاری تجمع بزرگ بانوان استان قم با عنوان محافظان حریم خانواده را مورد توجه قرار داد و افزود: این اجتماع پنجشنبه ۲۱ تیر ماه امسال از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلای قدس برگزار می‌شود.

فرخنده یادآور شد: در این مراسم همچنین با هدف ترویج هرچه بیشتر حجاب به دختران پنج تا هشت سال چادر هدیه داده می‌شود.
ارسال نظرات