استاندار لرستان

لزوم استفاده از بانوان و نیروی جوان در حوزه به‌کارگیری نیروهای انسانی

استاندار لرستان گفت: در حوزه به‌کارگیری نیروهای انسانی باید از ظرفیت بانوان و جوانان استفاده شود و در این راستا تلاش کردیم که در فرمانداری‌ها و معاونت‌های جدید از بانوان و جوانان استفاده کنیم تا تعداد مدیران و مسئولان در حوزه اداری افزایش یابد.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۰۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی  امروز در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور معاون رئیس‌جمهور در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه به‌کارگیری نیروهای انسانی باید از ظرفیت بانوان و جوانان استفاده شود و در این راستا تلاش کردیم که در فرمانداری‌ها و معاونت‌های جدید از بانوان و جوانان استفاده کنیم تا تعداد مدیران و مسئولان در حوزه اداری افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه بحث به کارگیری ایثارگران در استخدامی‌ها ذکر شده اما در برخی ادارات رعایت نمی‌شود افزود: در قانون الزام شده که حتی در استخدام نیروهای شرکتی و بخش خصوصی نیز باید از ظرفیت ایثارگران  استفاده شود که در این راستا لازم است همه دستگاه‌ها از این قانون پیروی کنند.

استاندار لرستان عنوان کرد: به کارگیری نیروهای شرکتی که بدون آزمون جذب می‌شوند دارای اشکالاتی است که در حال پیگیری هستیم تا نوعی ضابطه بین نیروهای شرکتی و ادارات برقرار شود، در زمینه پرداخت‌ها نیز در لرستان باید هماهنگی وجود داشته باشد و بی‌عدالتی که در پرداخت حقوق وجود دارد اصلاح شود.

وی گفت: در استان‌های مشابه لرستان مانند همدان و ایلام کارمندان مبلغی به عنوان بدی آب و هوا می‌گیرند ولی در لرستان این پرداخت وجود ندارد که احساس می‌شود یک نوع از قلم افتادگی ایجاد شده که باید برطرف شود.

خادمی تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های استان نیز انتظار می‌رود که تا پایان تیرماه جذب اعتباراتی که باقی مانده است را انجام دهند تا سامانه اعتبارات 96 را ببندیم و سامانه اعتبارات 97 را باز کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار