خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: برای پاسداری از خون شهدا و حفظ ارزش های انقلاب از فرصت ها استفاده کنیم. در این کنگره شهدا با توجه به پیشینه حرکت ها در استانهای دیگر و برپایی 20 کنگره شهدا در کشور، توقع جامعه بیشتر و کاملتر است.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۰۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد شهرستانی کنگره شهدای استان در بیرجند ضمن تسلیت شهادت یکی از افراد نیروی انتظامی در درگیری با اشرار اظهارداشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کنگره سرداران، امیران و 2هزار شهید استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: کنگره شهدا کار عظیم فرهنگی است که امسال در دستور کار استان قرار دارد و بنا داریم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عوامل مهم در پیروزی و جهت حرکت انقلاب را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم.

نوفرستی با اشاره به آیات و روایات اسلامی بیان داشت: قطعا آینده ازآن مکتب ناب محمدی(ص) است و ایران زمین به عنوان ام القرای جهان اسلام نقش موثری در زمینه سازی حکومت ولی عصر (عج) دارد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان افزود: شهدا با تمام وجود با انقلاب اسلامی همراه شدند و امروز تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا نیاز به دلیل و استدلال ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در دنیا هر عزتی داریم در سایه دفاع و جهاد بدست آوردیم و هشت سال دفاع مقدس سند افتخاری برای ملت ما است.

نوفرستی با بیان اینکه شهدا رسالت خود را به خوبی به انجام رساندند اما امروز رسالت عظیمی برعهده ما است یادآور شد: آنهایی که تفکر زینبی و حسینی دارند در راه انقلاب جانفشانی و ایثار کرده اند و آنهایی که همچون امام سجادعلیه السلام فرهنگ عاشورا را به زیبایی منتقل کردند تا به دست ما رسیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست گفت: حکم این است که ما در چهلمین سال پیروزی انقلاب که دشمنان تمام توان خود را برای نابودی آن بکار گرفته اند و منافقین و خودباختگان فرهنگ غرب در جهت نابودی فرهنگ عظیم انقلاب هستند پایبندی خود به انقلاب و راه شهدا را نشان دهیم.

وی با  تاکید بر اینکه برای پاسداری از خون شهدا و حفظ ارزش های انقلاب از فرصت ها استفاده کنیم اظهار کرد:  در این کنگره شهدا با توجه به پیشینه حرکت ها در استانهای دیگر و برپایی 20 کنگره شهدا در کشور، توقع جامعه بیشتر و کاملتر است.

نوفرستی اظهار امیدواری کرد: با همت مردم و دست اندرکاران بتوانیم این حرکت عظیم فرهنگی را به عنوان فرصت با نگاه قرآنی به پیش ببریم و ما که مانده ایم و سر سفره شهدا هستیم نقش موثر خودمان را در ادامه راه شهدا نشان دهیم و مدیون خون شهدا نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها