خبرهای داغ:
بسیجی خادم اهل بیت (ع)و خیر مسجدسازعبادی پوردر هندیجان از پیشرفت ۶۵درصدی پروژه ساخت وساز مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) وتکمیل زینبیه غیبت الانبیاء(ع) با هزینه بیش از ۷۰۰میلیون تومان وزیربنای ۶۸۰مترباکمک خیرین و بسیجیان واجرای کلاس های قرآنی در زینبیه حضرت رقیه(س)هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۰۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
منصور عبادی پور پیش از ظهر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:خداوند توفیق داده از سال ۱۳۹۳تاکنون با همکاری و مشارکت خیرین و بسیجیان و رزمندگان  هندیجان و دیگر شهرها یک مسجد ،دو زینبیه و یک حسینیه علی ابن ابیطالب(ع) درشهرستان ساخته و مراسمات ملی و مذهبی با حضور آحاد مردم و مخصوصا جوانان و نوجوانان درهندیجان در حال برگزاری هستند.
 
وی افزود: برای تکمیل مسجد صاحب الزمان (عج)بیش از ۴۰۰میلیون تومان دیگر نیاز است که امیدوارم با کمک مسئولان و خیرین این پروژه برای برگزاری مراسمات اهل بیت(ع)و برنامه های فرهنگی عشایر به اتمام برسد.
 
وی بابیان فضای محیط مسجد و زینبیه گفت:مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)با تامین مالی نیاز به گنبد ،دو گلدسته ،کف پوش و وسایل سرمایشی و گرمایشی دارد و همچنین زینبیه غیبت الانبیاء(ع)نیاز به کولر و فرش دارد که امیدوارم با همت مردم تامین شود.
 
عبادی پور بسیجی خادم اهل بیت(ع)و مسئول هیات امنای حسینیه علی ابن ابیطالب(ع)و مسجد صاحب الزمان(عج)عنوان کرد:در زینبیه حضرت رقیه(س)با همت خواهران مراسماتی از جمله کلاس های آموزش رو خوانی قرآن و تفسیر و مفاهیم قرآن و احکام شرعی و همچنین در حسینیه علی ابن ابیطالب(ع)دیگر برنامه شامل جشن ها و شهادت های اهل بیت (ع)بر گزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها