خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج طلاب روحانیون سپاه ولی عصر(عج) خوزستان صورت گرفت:
به همت سازمان بسیج طلاب روحانیون سپاه ولی عصر خوزستان ، دوره تربیت طلبه انقلابی در مسجد اعظم اهواز و باحضور طلاب و روحانیون حوزه های علمیه اهواز و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۱۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم حجت الاسلام سید محمد رضی مهابادی از اساتید حوزه و دانشگاه به تشریح مسائل اقتصادی پرداخت و بیان نمود: در حال حاضر جهان درگیر‌ یک جنگ اقتصادی علیه ایران است و از دلایل این جنگ، نکته ی پیش روندگی ایران در دنیاست و لذا دشمن دنبال جلوگیری ایران از این پیشرفت و خودکفایی است.
وی ادامه داد: ارکان این جنگ‌ در سه عرصه ، عرصه نخست حوزه های فرهنگی روانی و عرصه دوم اقتصادی، گرانی و تورم و عرصه سوم عرصه نظری و علمی اقتصادی است و ما باید در این سه عرصه بجنگیم و مقاومت کنیم.

مهابادی افزود: پیشنهاد من به طلاب انقلابی در خوزستان این است که باهمت همدیگر یک اتاق جنگ را جهت کنترل دشمن و برنامه ریزی برای مقابله با تهدیدات دشمن راه اندازی کنیم و باهمفکری و همیاری در حوزه فرهنگ و اقتصاد می شود دشمن را در این جنگ شکست داد.

وی بیان داشت: دشمن متاسفانه با تحریم ایران در زمینه نفتی و کشتیرانی و حتی ارز و طلا از درآمدهای نفتی ایران کاسته است و این نقشه ها در اتاق جنگ عملیاتی و خزانه داری و بانک مرکزی آمریکا طراحی می شود و مارا رصد می کنند.

به گزارش بسیج، درپایان طلاب انقلابی ، هم پیمان شدند که باتمام توان دراین خصوص روشنگری کرده و برنامه ریزی مناسبی را باهمکاری و همفکری اساتید حوزه اقتصاد برای مقابله با حربه های دشمن انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها