خبرهای داغ:

ترویج مفاهیم بصیرتی دهه کرامت درمیان بسیجیان هندیجان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان گفت:ماه ذی القعده آغازش ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)وپایانش ولادت ثامن الائمه شمس الشموس حضرت امام رضا (ع)است که به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده واین دهه بهترین الگوی تاثیر گذار مفاهیم سازنده معرفتی و بصیرتی برای بسیجیان و آحاد مردم هندیجان است.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۱۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

حجت الاسلام والمسلمین علی نگهبان در شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:دهه کرامت یاد آور بسیاری از مفاهیم ارزشمند و نورانی و مفید برای سعادتمند ی هر انسانی است که علائق و مهر و محبت کم نظیر یک خواهر همانند حضرت معصومه (س)وبرادر ی وفادارهمچون حضرت امام رضا (ع)را به دنیا معرفی و بهترین الگوی مناسب رفتاری می شود.

وی افزود :در این ایام بایستی مراسمات بصورت منظم و با مفاهیم آموزنده همراه با هماهنگی وبرنامه ریزی در پایگاههای مقاومت بسیج ،مساجد و هیات های مذهبی و دیگر کانون های فرهنگی با بهترین کیفیت جشن های باشکوه در سطح شهرستان برگزار شود.

وی بابیان ارزش مقام زنان با الگو پذیری از حضرت معصومه(س)گفت:دهه کرامت تداعی کننده اراده ،شخصیت و افتخار آفرینی بانوان بزرگ و پاک دامن والامقام در جهان است که با عملی نمودن به سیره رفتاری حضرت معصومه (س) جایگاه زنان تبدیل به مقام ارزشمندو شایسته می شود.

نگهبان مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:جشن های دهه کرامت با بهترین کیفیت به شایستگی در میان بسیجیان و مردم همراه با برنامه های متنوع فرهنگی در سطح هندیجان برگزار خواهد شد و دهه کرامت باترویج فرهنگ مناسب بهتر شناخته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار