خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه تلاش و باور به توانمندی‌های درونی باعث پیشرفت ما شده است که باید این باور در بحث اقتصاد نیز وجود داشته باشد، گفت: روحیه احساس مسئولیت در مسئولین و دولتمردان باعث آبادی کشور خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۵۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

باور به توانمندی‌های درونی باعث آبادی کشور خواهد شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ امیدی ساکت در افتتاحیه طرح هجرت ٣ بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور با مدیریت جهادی قابل اداره شدن است، اظهار داشت: روحیه جهادی و انقلابی دانش آموزان باعث شده در ایام تابستان در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی ما سیم خاردار نیز نداشتیم و حتی گونی‌های سنگر نیز با زحمت تامین می‌شد، گفت: با گذشت ۴٠ سال، تلاش و باور داشتن به توانمندی‌های درونی باعث شده است که به موشک‌هایی با برد چند هزار کیلومتر و نقطه زن با اختلاف زیر 10 متر دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه این باور باید در بحث اقتصاد نیز وجود داشته باشد، افزود: روحیه احساس مسئولیت در مسئولین و دولتمردان باعث آبادی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی بیان داشت: هر سال ٢٠٠ مدرسه در این اردوها ترمیم و بهسازی می‌شود.

امیدی‌ساکت خطاب به دانش‌آموزان ابراز داشت: باید به خاطر این روحیه انقلابی به دانش آموزان تبریک گفت و شما به خود افتخار کنید که اینچنین تربیت شدید و در همچین فضایی قرار گرفتید و باید خدا را به خاطر این نعمت شکر کرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: «حضور یک جوان مؤمن متشرع انقلابی در بین روستاییان و مناطق محروم مظهر مجسم آیه قرآن است» و این جمله نشان دهنده اهمیت بسیج سازندگی است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه کار بسیج سازندگی یک بخش محرومیت زدایی است،  عنوان کرد: بخش دیگر  فعالیت گروهی و در کنار هم بودن است، مهارت با دوستان بودن، فعالیت گروهی و پر کردن اوقات فراغت را تمرین کردن است.

وی با اشاره به اهداف و برکات برگزاری اردوهای طرح هجرت تصریح کرد: برکات طرح هجرت در بلند مدت در زندگی شخصی شما دانش‌آموزان نمایان خواهد شد.

امیدی ساکت افزود: حضور شما در طرح هجرت رسالت ما را چند برابر خواهد کرد و این حضور و نقش آفرینی لبیک گفتن به ندای رهبر است و شما نمونه ای از مومن انقلابی کارآمد پا به کار هستید.

وی خاطرنشان کرد: خواهش من از شما دانش آموزان این است که دو وجه مشخص بسیجی و ممتاز بودن در زمینه درسی و اخلاقی را فراموش نکنید و در این دو زمینه الگو باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات