جانشین فرمانده لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس بیان داشت: شهرستان گناباد باید با وجود شخصیتی مانند بهلول به خود ببالد و الگوی حجاب اسلامی در کشور شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۶۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با سراسر کشور و در سالروز قیام مردم در مسجد گوهرشاد به رهبری علامه مجاهد محمدتقی بهلول گنابادی، عده زیادی از مردم ولایتمدار گناباد با راهیپمایی از میدان آزادگان تا مصلی امام خمینی (ره)، بر لزوم نهادینه شده فرهنگ حجاب در سطح جامعه تاکید کردند.

در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان از جمله حمید بنایی؛ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، راهپیمایان طی بیانیه‌ای ضمن تاکید بر لزوم فرهنگ سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه و خانواده، از مسئولین دولتی خواستند با اجرای قانون حجاب و عفاف، نقش خود را در نهادینه سازی این ارزش الهی وظیفه خود را به انجام برسانند

علی صلاحی از سرداران گنابادی دوران دفاع مقدس در اجتماع راهپیمایان در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: این شهرستان باید با وجود شخصیتی مانند بهلول به خود ببالد و الگوی حجاب اسلامی در کشور شود.

وی افزود: شیخ محمدتقی بهلول در دورانی که هیچ کس جرات ایستادن در مقابل رضاخان را نداشت تنها و فقط با کمک‌های الهی در مقابل او ایستاد و اجازه نداد اسلام را از بین ببرند.

جانشین فرمانده لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن ما می‌داند که با مبارزه نظامی نمی‌تواند کاری انجام دهد به همین دلیل است که در حوزه فرهنگی وارد شده و اصل خانواده که یک زن می‌باشد را هدف قرار داده است.

صلاحی خاطرنشان کرد: مسئولین ما باید بدانند که به ازای هر صندلی که در اختیار دارند ۳ هزار شهید داده ایم و باید در صورت کم کاری پاسخگوی خون شهدا باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی اظهارکرد: مقام معظم رهبری فرمودند تهاجم فرهنگی، ولی ما متوجه نشدیم منظور چیست پس از مدتی شبیخون فرهنگی را بیان کردند که حالا بعد از گذشت چند سال متوجه منظور رهبری می‌شویم.

صلاحی گفت: استکبار و تکفیری‌ها با اسلام و گسترش آن مشکل دارند و اربابان آن‌ها در منطقه و آمریکا نیز هر روز آن‌ها را هارتر می‌کنند.

وی در پایان صحبتهایش عنوان کرد: مردم هوشیار باشند که دشمن به دنبال ناامید کردن آنهاست و مراقبت کنند که در دام دشمن گرفتار نشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها