معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اجرای ۵۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدبا اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال از مجموع ۴۰ مصوبه این ستاد ۱۷ مصوبه اجرایی شده و ۲۳ مصوبه در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۷۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
جعفر گوهرگانی افزود: مسائل مدیریتی، نیاز تسهیلات بانکی، معوقات بانکی، مشکل تامین مواد اولیه از جمله ضعف‌های واحد‌های تولیدی مشکل دار است که در ستاد تسهیل مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گفته گوهرگانی از زمان شروع به کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان در سال ۱۳۹۵ تاکنون ۵۵ واحد راکد صنعتی به چرخه تولید بازگشته اند که اشتغال احیا شده آن‌ها بیش از ۳۰۰ نفر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری برای به چرخه تولید بازگرداندن این تعداد واحد تولیدی راکد ۵۰ میلیارد ریال است.
وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ واحد تولیدی در کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ ظرفیت ارتقاء یافته اند.
گوهرگانی بیان کرد: سال گذشته حدود ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در این استان به واحد‌های تولیدی پرداخت شد و در ۶ ماهه دوم سال ۹۶ تعداد ۱۵ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت.
معاون اقتصادی استاندار گفت: حدود نیمی از واحد‌های تولیدی راکد در این استان ظرف سه سال گذشته با پرداخت تسهیلات رونق و سایر کمک‌های فنی و اعتباری به چرخه تولید بازگشته اند.
ارسال نظرات