استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هشترود، گفت: دشمنان نظام امروز علیه موجودیت نظان هجمه می کنند و با ایجاد جنگ اقتصادی می خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۰۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش افزود: تولید یعنی برکت و باید به دید مثبت و خیر خواهانه به آن نگاه کنیم و به جای سنگ اندازی برای تولیدکننده راه درست را نشان دهیم.

وی بر لزوم توجه به بخش خصوصی احترام مسئولان به سرمایه گذاران تاکید و اظهارداشت: باید به بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این مورد احترام گذاشت چراکه توجه به بخش خصوصی را یکی از مولفه های رشد اقتصادی دانست.

خدابخش افزود: به عنوان خدمت گذار نظام وظیفه داریم به آرمان و ایده اقتصاد مقاومتی تحقق بدهیم وظیفه ما این است به بخش خصوصی احترام بگذاریم و ارزش قائل شویم و دست گیر آن ها شویم تا نگران نباشند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرمایه گذارانی که در شهرک های صنعتی سرمایه گذاری کنند 13 سال معافیت مالیاتی خواهند داشت، اعلام کرد: صادر کنندگان کالا هم که به نام و علامت تجاری خود کالا صادر کنند معاف از مالیات خواهند بود.

خدابخش در ادامه افزود: راه مراغه به هشترود از مهم ترین راه هاست که باید به آن توجه ویژه ای شود. و پایاب سد سهند هشترود نیز به اتمام و بهره برداری برسد.

امینیان فرماندار؛ هشترود نیز در این جلسه، ایجاد شبکه و تصفیه خانه فاضلاب، اتمام و تکمیل پروژه پایاب سد سهند، تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز استخر و نیز فراهم نمودن زمینه فراوری از معادن این شهرستان را خواستار شد.

نماینده هشترود هک در این جلسه، به مشکل کمبود آب شرب در روستاهای هشترود اشاره کردو گفت:بهره برداری از سد کلقان می تواند مشکل آب شرب سالم و بهداشتی شهر هشترود و 52 روستای آن را حل کند.

سید حمزه امینی گفت: با هزینه ای بالغ بر 90 میلیارد ریال جا ده هشترود مراغه روکش آسفالت خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها