شهردار محلات گفت:خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی است که قابل ارزیابی با معیارهای مادی و دنیوی نیست .
کد خبر: ۹۰۳۵۰۰۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ محمدصادق استرابی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با رییس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان محلات بمناسبت هفته بهزیستی ضمن تبریک بیست و پنجم تیر ماه روز بهزیستی گفت : تلاش و کوشش و زحمت خستگی ناپذیر شما عزیزان در عرصه خدمت به شهروندان نیازمند و مددجو در این نهاد منشا خیر و برکت دنیوی و اجر اخروی است.

شهردار محلات با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی ، نیازمندان واقعی جامعه هستند خاطرنشان کرد : خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی است که قابل ارزیابی با معیارهای مادی و دنیوی نیست .

استرابی در ادامه با اشاره به وجود آسیبهای اجتماعی در شهر بر همکاری هرچه بیشتر بین حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری و اداره بهزیستی شهرستان تاکید کرد .

در این دیدار یارمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر نیز گفت : همت و تلاش بی‌ وقفه کارکنان بهزیستی برای ارائه خدمات به افراد تحت پوشش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: عشق به همنوع و روحیه بالای مددکاران و کارکنان اداره بهزیستی مهمترین ویژگی آنان بوده و کار در این بخش بدون عشق به خدمت صادقانه امکان پذیر نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر نقش خیرین را در تامین نیازهای مالی بهزیستی مراغه به منظور ارائه خدمات بهتر به نیازمندان جامعه مهم ارزیابی کرده و ازخیرین و نیک اندیشان شهر خواست در این زمینه یار و یاور مجموعه بهزیستی باشند .

یارمحمدی در پایان با اشاره به صرف هزینه های هنگفت در برخی از مراسم های ترحیم و شب هفت گفت : با فرهنگ سازی عمومی و ارائه طریق بزرگان و معتمدین شهر می توان بخش مهمی از نیازهای مالی بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی را مرتفع کرد .

خانم امیری سرپرست اداره بهزیستی محلات هم ضمن خیر مقدم به میهمانان، هفته بهزیستی را فرصتی برای آشنایی بیشتر همه آحاد جامعه با خدمات و فعالیت های سازمان بهزیستی دانست .

وی ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به جهت حمایت مادی و معنوی شان در قبال بهزیستی ، از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خواست حمایت های دلسوزانه خود را در راستای برطرف نمودن موانع و مشکلات جامعه هدف بهزیستی بیش از پیش افزایش دهند .

سپس خانم امیری به تشریح برخی از فعالیتهای آن اداره پرداختند:

1-راه اندازی مرکز ترک اعتیاد امید

2-برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، آموزش پرورش گل

3-برگزاری کلاس های عقیدتی توسط یکی از روحانیون جهت کمک به افراد آسیب دیده و جهت بهبودی کامل افراد

4-اعطای وام اشتغال طبق شرایط جهت کمک به این افراد و برنگشتن به این بیماری

5-آغاز پروژه 32 واحدی(ساخت واحدهای مسکونی)

6- راه اندازی اورژانس اجتماعی به زودی در شهرستان که در مراحل پایانی تجهیز می باشد.

7-تقویت پایگاه کار درمانی ویژه کودکان معلول

انتهای پیام/

ارسال نظرات