کارشناس مسائل خانواده مطرح کرد ؛

شهدا مدافعان واقعی عفاف و حجاب در کشور هستند

کارشناس مسائل خانواده گفت : غیرتی های واقعی کشور اسلامی ایران شهدای مدافع حرم هستند چرا که از ناموس وطن که به باورهای دینی و عفاف و حجاب باز می گردد دفاع می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۱۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر سعید عزیزی کارشناس مسائل خانواده در تجمع بانوان انقلابی کرج که همزمان با هفته عفاف و حجاب در پارک تنیس کرج برگزار شد با اشاره به اینکه بی حجابی مرد بی عفتی در کلام است گفت: حجاب مرد گویش و حجاب زن پوشش خواهد بود. 

شهدا مدافعان واقعی عفاف و حجاب در کشور هستند

دکتر عزیزی با اشاره به اینکه نیمی از عفاف جامعه به آقایان باز می گردد افزود: متاسفانه امروز سیستم روانی دختران با حضور در فضای مجازی به هم می ریزد لذا
بانوان باید از فعالیت هنجار شکنان بی عفت در شبکه های اجتماعی غفلت نکنند. 

وی تمارض، ترحم، اعتماد سازی و تهدید را ترفند عده ای برای سو استفاده از بانوان در فضای مجازی دانست و اظهار داشت: غیرت را می توان به کسانی نسبت داد که جانانه از وطن و حریم زنان جامعه اسلامی دفاع می کند. 

مشاور خانواده در کرج در خاتمه با اشاره به اینک متاسفانه امروز هر شخص لاابالی در فضای مجازی از غیرت حرف می زند تصریح کرد: غیرتی های واقعی کشور اسلامی ایران شهدای مدافع حرم هستند چرا که از ناموس وطن که به باورهای دینی و عفاف و حجاب باز می گردد دفاع می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها