خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی خبر داد

اعزام 12 هزار جهادگر به مناطق مختلف آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امسال 12 هزار جهادگر به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۲۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار داداش زاده در مراسم افتتاحیه طرح هجرت با اشاره به اینکه گروه جهادی معبر آسمانی گروهی است مردم نهاد که با کمک خیرین و بسیج سازندگی به فعالیت پرداخته است، گفت: گروه جهادی معبر آسمانی در مناطق محروم استان چه در داخل شهر و چه در خارج از شهر به فعالیت خود ادامه می دهد.

در ادامه مراسم سردار داداش زاده جانشین فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه گروه جهادی معبر آسمانی گروهی است مردم نهاد که با کمک خیرین و بسیج سازندگی به فعالیت پرداخته است، گفت: گروه جهادی معبر آسمانی در مناطق محروم استان چه در داخل شهر و چه در خارج از شهر به فعالیت خود ادامه می دهد.

سردار داداش زاده همچنین با اشاره به حضور مستمر و مداوم در روستاهای استان تاکید کرد و گفت: ارتباط بیش از پیش با روستائیان جهت حل مشکلات آنان در طرح هجرت جهادگران بسیجی در اولویت کار است.

داداش زاده در ادامه گفت: در سال جاری ۱۲ هزار جهادگر در قالب ۶۱۰ گروه جهادی از اقشار مختلف برای زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار از امروز عازم نقاط مختلف استان می شوند، سال گذشته نیز ۱۱ هزار جهادگر در قالب ۵۸۰ گروه جهادی به مناطق کم برخوردار اعزام شدند که امسال این تعداد افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان شاخصه‌های مدیریت جهادی گفت: یک مدیر جهادی باید کارش به خاطر خدا باشد و قدرت و مسئولیت را فرصت خدمت دانسته و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به طور عملی در دستور کار خود قرار دهد.

جانشین فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی از استقبال مردم از حضور گروه های جهادی گفت: مردم خود با دیدن گروه جهادی به استقبال کارهایی که قرار است انجام شود می‌روند و نیمی از نیروهای کار پروژه‌ها را خود مردم منطقه تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات