خبرهای داغ:
همسر شهید ضابط در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در گنبد کاووس :

همه ما باید دست به دست هم در خدمت به نظام جمهوری اسلامی باشیم / در عصر کنونی باید ارزشهای اخلاقی را به فرزندان خود آموزش دهیم

میترا حسن‌پور مسئول حلقه های صالحین آستان قدس رضوی هم در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در گنبد کاووس گفت: اگر مردمان یک جامعه به دنبال مد نباشند, افراد آن جامعه آسایش جسمی و جامعه‌داری آرامش و امنیت است.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۳۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

همه ما باید دست به دست هم در خدمت به نظام جمهوری اسلامی باشیم / در عصر کنونی باید ارزشهای اخلاقی را به فرزندان خود آموزش دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، میترا حسن‌پور مسئول حلقه های صالحین آستان قدس رضوی هم در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در گنبد کاووس گفت: اگر مردمان یک جامعه به دنبال مد نباشند, افراد آن جامعه آسایش جسمی و جامعه‌داری آرامش و امنیت است.

میترا حسن‌پور افزود: با حفظ حریم پوشش کلامی, رفتاری و فکری, زمینه های ارتقاء سیاسی, اعتقادی, فرهنگی و توان دفاعی ایران را فراهم کنیم. برای حفظ کرامت اولیه خود لازم است حدود و حریم شخصیت انسانی را در ۴ حیطه فکری, رفتاری, کلانی پاسبان و نگهبان باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه و همسر شهید ضابط تصریح کرد: همه ما باید دست به دست هم, با اعتماد به یکدیگر و یکدست و متحد در خدمت به نظام جمهوری اسلامی باشیم و نقشه دشمنان که همانا تفرقه‌افکنی بین اقوام و مذاهب و طیف های مختلف است نقش برآب کنیم.

حسن پور تاکید کرد: در عصر کنونی باید ارزشهای اخلاقی را به فرزندان خود آموزش دهیم و آنچه که بزرگان به عنوان احترام و آداب به ما آموزش دادند, به فرزندان یادآوری کنیم.

مسئول حلقه های صالحین آستان قدس رضوی یادآور شد: هرگاه نام خانواده و تربیت به میان می آید, نگاه همه به سمت زن و مادر خانواده می رود, اما حقیقت این است که در تربیت هم زنان و هم مردان نقش تاثیرگذاری بر خانواده و فرزندان دارند.

وی گفت: امروزه با وجود تهاجم‌های فرهنگی دشمن, باید همه زنان و مردان به صحنه آمده و برای حفظ کانون خانواده در برابر این تهاجمات ایستادگی و مقاومت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها