خبرهای داغ:
امام جمعه شهر همدان گفت: با توجه به وضعیت کنونی که توسط دشمن به ایران تحمیل شده است باید مردم با آگاهی کامل در برابر فتنه‌های خارجی و داخلی بایستند.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۴۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

مردم باید با آگاهی کامل در برابر فتنه‌های خارجی و داخلی بایستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: دولت با تمام توان پای کار آمده است بنابراین امروز باید دولتمردان را کمک کرد.

وب اضافه کرد: همه مسئولان و مردم باید وفاق، برادری و اتحاد را حفظ کنند چراکه در این صورت دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد.

امام جمعه همدان گفت: با توجه به وضعیت کنونی که توسط دشمن به ایران تحمیل شده است باید مردم با آگاهی کامل در برابر فتنه های خارجی و داخلی بایستند.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقان و پیاده نظام دشمن در داخل کشور هر روز یک گرفتاری برای این ملت ایجاد می کنند هر چند به گفته رهبری معظم انقلاب از دشمن جز این انتطار نمی رود.

محمدی تاکید کرد: وظیفه مردم در این شرایط آگاهی از توطئه دشمن و قربانی نشدن در برابر این فتنه ها و دسیسه هاست.

وی بیان کرد: رئیس جمهوری آمریکا دنبال جلوگیری از صادرات نفت و ایجاد اغتشاش در داخل کشور است تا مردم بر این باور برسند که ایران ناامن است.

امام جمعه همدان گفت: وجود مشکل امری طبیعی است نظیر قطعی آب و برق هنگام گرم شدن هوا و افزایش میزان مصرف؛ اما یک زمان هم مشکلی وجود ندارد و دشمن با بوق های رسانه ای دنبال جنجال آفرینی است.

وی با بیان اینکه در این شرایط باید با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب، آرامش را در کشور حفظ کرده و امیدوار بود، تاکید کرد: هیچ گاه نباید گوش به حرف دشمن داد چراکه آنها درصدد دروغ پردازی، جوسازی و ایجاد بحران هستند.

محمدی گفت: تمام مواد مورد نیاز در داخل کشور وجود دارد و تنها نیازمند مدیریت و استفاده درست از آنها هستیم؛ اما برخی از انسان های بی دین دنبال ایجاد فساد در کشور هستند.

وی افزود: ارائه 3 هزار و 700 شکایت برای واردکنندگان خودرو و تلفن همراه تاسف بار است، این افراد تا چه زمانی می‌خواهند فساد کنند؟

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکا هدف از فشار به ایران را وادار کردن کشورمان برای حضور در پای میز مذاکره عنوان کرده در حالیکه باید بداند که ایران هیچگاه با ترامپ مذاکره نمی کند.

وی ادامه داد: امروز شرایط جهان به گونه ای است که رژیم صهونیستی آرامش ندارد و آل سعود جنگ را با گدایی مدیریت می کند و ملت مظلوم یمن در حال پیروزی است.

محمدی گفت: ایران در 40 سال گذشته خدمات زیادی به این ملت ارائه کرده و اینک به یک قدرت نظامی، اقتصادی و علمی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه برخی این همه خدمت از جمله امنیت و آرامش کنونی را نمی بینند، تصریح کرد: باید از منتقدان این نظام پرسید که در زمان پدران تاج دار و 2 هزار و 500 سال حکومت شاهنشاهی چه داشتید؟

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات