اجتماع بزرگ «حافظان حریم خانواده» در کرج برگزار شد

به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) همزمان با هفته عفاف و حجاب مراسم اجتماع بزرگ خواهران زهرایی و حافظان خانواده در پارک تنیس کرج با سخنرانی دکتر عزیزی کارشناس مسائل خانواده برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۳۵۰۴۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  ،  به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) همزمان با هفته عفاف و حجاب مراسم اجتماع بزرگ خواهران زهرایی و حافظان خانواده در پارک تنیس کرج با سخنرانی دکتر عزیزی کارشناس مسائل خانواده برگزار شد .

 اجتماع بزرگ «حافظان حریم خانواده» در کرج برگزار شد

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ام حسین (ع) با بیان اینکه عفاف باید قبل از حجاب در جامعه نهادینه شود، عنوان کرد: زنان و دختران ایرانی به‌ویژه بانوان کُرد همواره مظهر شرافت، غیرت و انسانیت بوده‌اند و عفاف در نسل زن ایرانی همواره مورد توجه بوده است.

سید روح الله فضلی با اشاره به اینکه باید اقدامی دقیق، عمیق و حساب شده در زمینه عفاف و حجاب در جامعه انجام شود، گفت: دشمنان اسلام با صرف هزینه‌های بسیار برای کمرنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه تلاش می‌کنند اما برنامه‌های سیاست‌زده و در جهت خلاف یکدیگر در داخل کشور سبب سردرگمی جوانان در موضوع عفاف و حجاب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بانوان ایرانی از گذشته‌های دور مظهر غیرت، شرافت و انسانیت بوده‌اند، افزود: زنان و دختران مسلمان ایرانی باید خود و خانواده خود را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن مصون نگه دارند.


امروز دختران زینبی و مادران زهرایی استان البرز به جهان کفر نشان دادند که چادرشان را دوست دارند و به هیچ شرایطی دوست ندارند چادرشان از سرشان  بیافتد.

 

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها