مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در نشست تریبت و تعالی حوزه مهدیه، داشتن آرزو‌های طولانی، ارتکاب به گناهان زیاد، زیاده خواهی و عدم داشتن اعتقاد به قیامت را علت ترس مردم از مرگ برشمرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۵۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست تریبت و تعالی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با سخنرانی حجت الاسلام پور بابایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در سالن جلسات حوزه برگزار گردید.
حجت الاسلام پوربابایی در ابتدا با اشاره به سخن امام علی (ع) با مضمون اینکه" اگر یک قطره از مشروب درون آب ریخته شود و گندمی از آن بروید و گوسفندی از ان گندم تناول کند، من هرگز از گوشت آن گوسفند نخواهم خورد"، به تشریح مضررات مشروب پرداخت.
وی درادامه سخنان خود در توصیف نداشتن اعتقادات دینی تصریح کرد:بسیاری از کار‌هایی که انجام می‌دهیم عاری از اعتقاد اصلی و حقیقی است و مصداق آن این است که بعد از پاک نمودن خود از گناه در ماه مبارک رمضان، دوباره به کار‌های ناشایست روی می‌آوریم.
سخنران نشست داشتن آرزو‌های طولانی، ارتکاب به گناهان زیاد، زیاده خواهی و عدم داشتن اعتقاد به قیامت را علت ترس مردم از مرگ برشمرد و حفظ نمودن دل، چشم، زبان وسایراعضاء و جوارح بدن را چهار شرط لازم برای رسیدن به درجه بالای بهشت عنوان نمود.
ارسال نظرات