همایش ملی عفاف و حجاب به همت حوزه مقاومت شهدای خواهر و فاطمه الزهرا (ع) در پارک بانوان شهرستان بافق برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۶۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق؛ پنجشنبه شب مورخ ۲۱/۴/۹۷ همایش ملی عفاف و حجاب به همت حوزه مقاومت شهدای خواهر و فاطمه الزهرا (ع) در پارک بانوان شهرستان بافق برگزار گردید.
همایش عفاف و حجاب باتلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و پس از پخش سرود ملی، سرودی از گروه سرود دختران آفتاب از پایگاه مقاومت حضرت مریم (ع) خوانده شد.
درادامه این همایش پخش کلیپ و دکلمه خوانی صورت گرفت، سپس سخنرانی با حضور" زارعی" برگزار گردید.
وی در این مراسم گفت: قرآن درباره احکام به زنان می‌گوید:خودتان را بپوشانید. زیبایی‌های زن برای کسی است که بهای او را بپردازد.
 زارع ادامه داد:خداوند در قرآن به زنان می‌فرماید:‌ای پیغمبر به زنان مسلمان بگو با حجاب فرو پوشید این نزدیکتر به آن است که بهتر شناخته شوید، خودت را بپوشان که بدانند ارزش زن به حجاب وعفت اوست نه به چهره و زیبایی‌های زن. سوالی که اکثر بانوان می‌پرسند این است که چرا حجاب اجباری است؟ ولی وقتی به فلسفه‌ی حجاب توجه می‌کنند به ارزش حجاب پی می‌برند.
وی با بیان اینکه اسلام با زیبایی مخالف نیست گفت:  نهی از منکر باید در جامعه انجام شود بعضی‌ها حجاب ندارند، چون حوصله ندارند، بعضی‌ها که حجاب ندارند بدلیل لجبازی است، بعضی‌ها حجاب ندارند، چون بی حجابی را روشنفکری می‌دانند. ماباید این تاج بندگی را تا آخر عمر حفظ کنیم.

ارسال نظرات