خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

تلاش امریکا با شدت بخشیدن نگرانی مردم رسیدن به اهداف خود است

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: در روزهای اخیر مقام های آمریکا با شدت بخشیدن به عملیات روانی خود علیه جمهوری اسلامی ایران و ایجاد نگرانی در بین مردم می خواهند به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۸۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم اظهار داشت: مردم باید هوشیار بوده و تحت تاثیر القائات دشمن قرار نگیرند چراکه ما شرایطی به مراتب سخت‌تر از زمان کنونی را در دوران دفاع مقدس و بین سال 91 تا 94 تجربه کرده و پشت سر گذاشته‌ایم.
وی یادآوری کرد: مردم با آگاهی و بصیرت تمام و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی می‌توانند توطئه دشمن را خنثی کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید به اینکه آمریکا نسبت به سال 91 در انزوا قرار دارد، اظهار داشت: کارشناسان معتقدند به هیچ وجه امکان توقف صادرات نفت جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و دولت‌های مختلف خواهان تداوم تجارت با ایران هستند.
امام جمعه تبریز با اشاره به سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به منطقه یادآوری کرد: وی در این سفر از کشورهای عرب خواسته تا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران با آمریکا همراهی کنند که این امر نشان می دهد که این کشور در این ارتباط تنها مانده است.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه مجامع بین‌المللی نیز از اقدام آمریکا حمایت نکرده اند، ادامه داد: اتحادیه اروپا با یک بسته پیشنهادی اعلام کرده که حاضر به خرید روزانه یک میلیون بشکه نفت از ایران است.
وی همچنین با تاکید بر تلاش دوچندان مسوولان برای حل مشکلات مردم ادامه داد: مسوولان باید از ماه‌ ها قبل در رابطه با معیشت مردم تمهیدات لازم را اتخاذ می کردند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به ثبات بازارها طی روزهای اخیر گفت: امید است مسوولان کوتاهی گذشته خود را جبران کرده و نسبت به بهبود معیشت مردم تلاش کنند.
امام جمعه تبریز با اشاره به هفته حج یادآوری کرد: باید از این فرصت برای بیان عقاید مسلمانان استفاده کرد و از ابعاد ویژه این ماه برای بیان مواضع مسلمانان بهره برد.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید به اینکه آل‌سعود راه حج واقعی را بر مسلمانان بسته است، افزود: در سایه مدیریت، تدبیر و مدیریت حجت‌الاسلام قاضی عسگر و درایت رهبری، سال گذشته حج مناسبی برگزار شد و امید است امسال نیز چنین شود.
وی با اشاره به قطعی برق در روزهای اخیر گفت: این موضوع کشوری بوده ولی باید مسوولان تدبیر و مدیریت لازم را داشته باشند چراکه این موضوعات مشکلات مردم را افزایش داده و بر آن ها فشار وارد می‌کند.
امام جمعه تبریز صرفه‌ جویی در مصرف آب و برق را ضروری دانست و یادآوری کرد: آب و برق لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
حجت الاسلام آل هاشم در این آیین به فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان به عنوان یکی از ارکان اصیل نظام اسلام و ضامن سلامت قوانین و حافظ قوانین اساسی در جمهوری اسلامی ایران و هفته بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها