فرمانده سپاه ناحیه یاسر مشهد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:

بهره‌برداری از طرح سالن شبیه ساز جنگی فاتح ۱۲ در سپاه ناحیه یاسر

فرمانده سپاه ناحیه یاسر مشهد بیان داشت: به همت معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد از ابتدای مرداد ماه سال جاری از طرح سالن شبیه ساز جنگی فاتح ۱۲ بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۹۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
 سرهنگ دوم پاسدار محمد قاصدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اعلام این خبر افزود: این سامانه که در سطح استان تنها در سپاه ناحیه یاسر و یگان امنیتی ویژه شهدا نصب و راه اندازی گردیده است با هدف ارتقای مهارت و اصول تیراندازی نیرو‌های بسیجی علی الخصوص اعضای گردان‌های بیت المقدس و کوثر تجهیز و راه اندازی شده است.

فرمانده  سپاه ناحیه یاسر مشهد بیان داشت: استفاده از این سامانه که با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیون تومان (زیرساخت و خرید تجهیزات) از محل اعتبارات قرارگاه شهید برونسی منظور و واگذار گردیده است، هزینه مهمات را بصورت چشمگیری پایین و خطرات احتمالی جانی و مالی که در انتقال نیرو‌ها به میادین تیر و مراکز آموزشی وجود داشته را به شدت کاهش می‌دهد. این سامانه با توجه به تکنولوژی‌ که دارد مورد توجه ارتش‌های بزرگ دنیا بوده و در واقع ارتقای مهارت و اصول تیراندازی نیرو‌های خودی از طریق چنین سامانه‌هایی امکان پذیر می‌باشد.

قاصدی خاطر نشان کرد: بهره برداری از این سامانه جهت نیرو‌های سازماندهی شده در گردان‌های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه یاسر بر حسب نیاز آموزشی تعیین شده کاملا رایگان بوده و جهت استفاده‌ی بسیجیان سایر نواحی استان مبلغی ناچیز اخذ می‌گردد که برای نگهداری سامانه و هزینه‌هایی مانند برق و... به مصرف می‌رسد.

وی در پایان پیش بینی کرد: این سامانه از ابتدای مردادماه سال جاری آماده پذیرش داوطلبان بسیجی سپاه ناحیه یاسر و سایر بسیجیان سطح استان باشد و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده زمان صبح و عصر به ترتیب جهت استفاده‌ خواهران و برادران بسیجی با تعیین وقت قبلی (با معاونت تربیت و آموزش ناحیه) و داشتن تاییدیه از رده مربوطه امکان پذیر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها