آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی کلاس اولی‌ها از امروز+جزییات ثبت‌نام

مدیرکل دفتر چاپ و توزیع کتاب‌های درسی گفت: ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از امروزآغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۲۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،احمدرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان کلاس اولی از امروز(شنبه 23 تیرماه) آغاز می‌شود، اظهار کرد: برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی نیاز است خانواده‌هایی که فرزندشان مهر امسال به کلاس اول می‌رود ابتدا به مدرسه مراجعه کرده و ثبت‌نام کرده باشند.

وی افزود: پس از ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه اطلاعات او در سامانه سناد ثبت می‌شود و از طریق اطلاعات ثبت شده می‌تواند با مراجعه به سامانه فروش کتاب‌های درسی به آدرس www.irtextbook.com مراجعه و نسبت به ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کنند.

مدیرکل دفتر چاپ و توزیع کتاب‌های درسی گفت: برای ثبت سفارش کتاب‌ درسی دانش‌آموزان کلاس اولی نیازی به سنجش سلامت آنها نیست و خانواده‌ها حتی اگر هنوز برای سنجش سلامت اقدام نکرده‌اند می‌توانند برای سفارش کتاب‌های درسی متقاضی شوند.

امینی بیان کرد: برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی نیاز به کد ملی و سریال شناسنامه دانش‌‌آموز است. خانواده‌ها برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا 20 شهریور فرصت دارند اما هر چه زودتر این کار انجام شود بهتر است چون در این صورت با تاخیر در توزیع کتاب‌های درسی مواجه نخواهیم بود.

به گزارش تسنیم، قیمت کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی 14 هزار و 400 تومان اعلام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار