مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ابزار جنگ نرم به دنبال مسئله سازی در کشورمان هستند.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۴۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: در شرایط کنونی به شدت نیازمند صبر انقلابی هستیم به طوری که موضوع فوق به بهترین شکل ممکن در جامعه باید نهادینه شود چرا که دشمنان نظام اسلامی به هر نحو ممکن و با استفاده از ابزار جنگ نرم به دنبال مسئله سازی و ایجاد آشوب و اعتصاب در کشورمان هستند.

این مسئول به وجود انواع مشکلات از جمله مسائل اقتصادی  در مناطق مختلف کشور از جمله آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: با این همه روحیه ولایتمداری، حرکت جهادی و صبر انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی را به پیروزی خواهد رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار گرفته ایم، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی متوجه شدند از راه نظامی نمی توانند به ملت ما غلبه کنند پس خاکریزها را به عرصه اقتصادی منتقل کردند.

نجفقلی زاده سرایی بیان کرد: در صورت بصیرت افزایی، وحدت کلمه و همدلی می توان بر مشکلات موجود غلبه کرد و کشور را به سمت رشد و توسعه در همه زمینه ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، علمی و ... سوق داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات